کد خبر : 135821
تاریخ انتشار : جمعه 17 خرداد 1398 - 14:50
-

عالیقدر: یک بدهی به گیتی پسند داشتم که باید ادا می کردم/از اتفاقات سال گذشته درس گرفتیم

عالیقدر: یک بدهی به گیتی پسند داشتم که باید ادا می کردم/از اتفاقات سال گذشته درس گرفتیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهران عالیقدر در خصوص ادامه همکاری با باشگاه گیتی‌پسند اظهار داشت: شاید بعد از این‌که آن اتفاقات در فینال سال گذشته رخ داد، یک بدهی به باشگاه گیتی‌پسند داشتم، سعی کردم با ماندن ‌و کمک کردن به باشگاه، سال گذشته را جبران کنیم و یک قهرمانی به مردم اصفهان هدیه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهران عالیقدر در خصوص ادامه همکاری با باشگاه گیتی‌پسند اظهار داشت: شاید بعد از این‌که آن اتفاقات در فینال سال گذشته رخ داد، یک بدهی به باشگاه گیتی‌پسند داشتم، سعی کردم با ماندن ‌و کمک کردن به باشگاه، سال گذشته را جبران کنیم و یک قهرمانی به مردم اصفهان هدیه کنیم.

بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند افزود: گیتی‌پسند باشگاه بزرگی است که هر کسی دوست دارد در آن بازی کند، از تیم‌های داخلی و خارجی پیشنهاد داشتم اما اولویت من حضور در گیتی‌پسند بود؛ از ته قلب گیتی‌پسند را دوست دارم و برای آن بازی می‌کنم، از همه مجموعه گیتی‌پسند تشکر می‌کنم.

از اتفاقات سال گذشته درس گرفتیم

وی در خصوص حضور بی‌غم در گیتی‌پسند به عنوان سرمربی عنوان داشت: گیتی‌پسند همیشه با مربی‌های بزرگ کار کرده است، حمید بی‌غم نیز کارنامه مشخصی دارد و سابقه قهرمانی در لیگ و آسیا را دارد و از لحاظ و فنی رزومه درخشانی دارد؛ باشگاه نیز همکاری خوبی با وی دارد تا با برآورده‌ کردن خواسته‌های او نتیجه خوبی در لیگ برتر بگیریم.

عالیقدر با بیان این‌که کار‌ کردن با بی‌غم برای بازیکنان لذت‌بخش است، گفت: رضا لک نیز مربی خوبی است و سال گذشته زحمات زیادی کشید اما با یک‌سری اتفاقات فوتسالی لیگ را از دست دادیم.

بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند در مورد شرایط فعلی تیم تصریح کرد: یک هفته در اردوی کیش بودیم، در این اردو سعی کردیم با تمام توان به خوبی بدنسازی کنیم و از اردو‌های خوب گیتی‌پسند بود؛ سال گذشته همه تلاشمان را کردیم و بهترین تیم بودیم اما اتفاقات دست به دست هم داد تا نتوانیم آن‌طور که شایسته است جواب مردم خوب اصفهان را بدهیم.

برای رسیدن به قهرمانی لیگ همه تلاشمان را می‌کنیم

وی در ادامه افزود: امسال از تجربیات سال گذشته استفاده می‌کنیم، همچنین بازیکنانی خیلی خوبی به تیم اضافه شده‌اند که می‌توانند کمک کنند؛ حتما تیم بسیار خوب و یک‌دستی را در لیگ برتر از گیتی‌پسند خواهید دید، به کسب قهرمانی امیدوارم هستیم و تمام تلاش و هدفمان نیز همین است که قهرمان لیگ برتر شویم.

عالیقدر در خصوص بازیکنان جدید گیتی‌پسند گفت: بازیکنانی که به تیم اضافه شدند درخشان هستند، از انگیزه بالایی برخوردار هستند تا به کیتی‌پسند کمک کنند؛ همه بازیکنان جوان و با‌تجربه تلاش خود را می‌کنند تا تیم خوبی را راهی لیگ کنیم و به هدفمان که قهرمانی است، برسیم.

بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند در پایان در با بیان این‌که امیدوارم مس سونگون که نماینده کشورمان در جام باشگاه‌های آسیا است، بتواند موفق عمل کند و به عنوان قهرمانی دست پیدا کند، بیان داشت: با قانونی که فدراسیون تصویب کرده است، بازیکن اگر در جام باشگاه‌های آسیا بازی کند نمی‌تواند ۶ ماه در ایران بازی کند و دست بازیکنان ایرانی بسته شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس جمعه , ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵

برو بابا کدوم بدهى شما دنبال پول هستید که فقط گیتى و مَس دارند پول میدن اگر جاى دیگه بهت پول بیشتر میدادند با کله رفته بودى!!