کد خبر : 135869
تاریخ انتشار : شنبه 18 خرداد 1398 - 11:10
دسته‌بندی نشده
-

اردوی تیم فوتسال «محمد سیما» در بروجن

اردوی تیم فوتسال «محمد سیما» در بروجن
مدیر عامل باشگاه سوهان محمد سیمای قم از برپایی اردوی ۵ روزه تیم محمد سیما در بروجن خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، رسول قلی زاده اظهار داشت: تمرینات تیم فوتسال محمد سیمای قم در جریان است و تیم ما به طور تقریبی کامل شده است و کادر فنی در حال ارزیابی ترکیب اصلی و آرایش تاکتیکی تیم بر اساس داشته‌های موجود هستند.

وی افزود: بر اساس درخواست کادر فنی، قرار است اردوی ۵ روزه‌ای در شهر بروجن در استان چهارمحال و بختیاری داشته باشیم که بر این اساس، تیم محمد سیما صبح دوشنبه قم را به مقصد بروجن ترک می‌کند و تا جمعه ۲۴ خرداد اردوی خود را در این شهر ادامه می‌دهد.

مدیر عامل باشگاه محمد سیما گفت: در این اردوی آماده سازی ۲ بازی تدارکاتی در نظر گرفته شده است و با توجه به ارتفاع بالای بروجن از سطح دریا و نیز برخورداری از کمپ مناسب و مجهز این اردو برای تیم محمد سیما مفید و مؤثر ارزیابی می‌شود.

قلی زاده بیان داشت: تلاش کادر مدیریتی باشگاه محمد سیما شامل من و اعضای هیئت مدیره بر این است که امسال دغدغه‌ای نزد بازیکنان و کادر فنی وجود نداشته باشد و در جلسات هیئت مدیره بر این موضوع تأکید شده و مسئولان ورزشی استان هم به ما قول حمایت داده‌اند و امیدوارم این اقدام جمعی به موفقیت تیم بیانجامد.

وی عنوان کرد: کادر فنی بسیار خوبی در اختیار داریم و تمامی اعضای کادر فنی ما اعم از سید مهدی غیاثی، محسن حسن زاده، سید وحید غیاثی، هادی بهرامی و حسین گنجیان بسیار باتجربه و میدان دیده هستند و باشگاه محمد سیما نسبت به کار تک تک این نفرات ایمان دارد.

مدیر عامل باشگاه محمد سیما تصریح کرد: شور و انرژی مثبت در تمرینات ما موج می‌زند و روحیه خوبی در تیم وجود دارد و با گذشت زمان این همدلی و همبستگی بیشتر خواهد شد و تیمی تشکیل شده که متکی به فرد نیست و این از ویژگی‌های بارز تیم محمد سیما در فصل پیش رو خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.