کد خبر : 135874
تاریخ انتشار : شنبه 18 خرداد 1398 - 12:52
-

غیاثی: محمد سیما برای قهرمانی در لیگ می جنگد/حدود ۸۰ درصد از بازیکنان مورد نیاز تیم جذب شده اند

غیاثی: محمد سیما برای قهرمانی در لیگ می جنگد/حدود ۸۰ درصد از بازیکنان مورد نیاز تیم جذب شده اند

مربی تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم گفت: با توجه به وضعیت باثبات ایجاد شده، تیم قم در فصل جدید برای قهرمانی در لیگ برتر فوتسال می جنگد. سید وحید غیاثی با اشاره به آخرین وضعیت تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم اظهار داشت: تشکیل هیأت مدیره جدید این تیم با استفاده از نیروهای کارآمد و ایجاد

مربی تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم گفت: با توجه به وضعیت باثبات ایجاد شده، تیم قم در فصل جدید برای قهرمانی در لیگ برتر فوتسال می جنگد.

سید وحید غیاثی با اشاره به آخرین وضعیت تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم اظهار داشت: تشکیل هیأت مدیره جدید این تیم با استفاده از نیروهای کارآمد و ایجاد ثبات تیم موجب شده تا وضعیت ما نسبت به سال‌های گذشته مناسب‌تر باشد.

وی با بیان اینکه حدود ۸۰ درصد از بازیکنان مورد نیاز تیم تا کنون جذب و قرارداد آنها به امضا رسیده است، افزود: یک پست خالی در این تیم وجود دارد که امیدواریم به زودی با امضای قرارداد با بازیکن دارای شاخص‌های مورد نظر کادر فنی، این کمبود نیز برطرف شود.

مربی تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم، وضعیت مالی این تیم نسبت به سال‌های گذشته را بهتر دانست و ادامه داد: بحران مدیریت و مشکلات مالی ۲ چالش مهم فوتسال قم در یک دهه گذشته است که خوشبختانه این تیم در فصل جاری، با وضعیت باثبات تری در این دو بخش مواجه است.

غیاثی، فوتسال قم را نیازمند نگاه حرفه‌ای برشمرد و افزود: فوتسال حرفه‌ای نیازمند منابع مالی قابل توجه است که با توجه به بنیه ضعیف مالی تیم‌های فوتسال در استان، نه تنها این امکان وجود ندارد بلکه برخی از این تیم‌ها حتی در تردد بازیکنان خود به مسابقات نیز با چالش مواجه هستند.

وی، با بیان اینکه فوتسال قم دارای ظرفیت‌ها و استعدادهای بسیاری است گفت: بسیاری از بازیکنان مطرح و به نام فوتسال کشور از بازیکنان این استان هستند که متأسفانه به دلیل ناتوانی تیم‌های فوتسال قم در جذب این بازیکنان، هم اکنون در تیم‌های خارج از استان مشغول فعالیت هستند.

مربی تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم، افزود: در صورتی که امکان جذب چند بازیکن حرفه‌ای و باتجربه استان در تیم‌های لیگ برتری قم فراهم شود، به طور قطع شاهد افزایش چشمگیر سطح کیفی فوتسال استان و قرار گرفتن در جزو تیم‌های مدعیان قهرمانی خواهیم بود.

منبع:ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.