کد خبر : 135918
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 خرداد 1398 - 11:04
-

غیاثی : در هر پست دو بازیکن سرحال و توانمند داریم/نه ما و نه وفایی راضی به جدایی نبودیم

غیاثی : در هر پست دو بازیکن سرحال و توانمند داریم/نه ما و نه وفایی راضی به جدایی نبودیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،  سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیما با بیان این که استخوان بندی تیم فوتسال «محمد سیما» حفظ شده است گفت: استان‌های دیگر نسبت به نماینده فوتسال قم نگاه احترام آمیزی دارند. سید مهدی غیاثی  اظهار داشت: تلاش کرده‌ایم بهترین استعدادها و نفراتی که از نظر فنی و تاکتیکی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،  سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیما با بیان این که استخوان بندی تیم فوتسال «محمد سیما» حفظ شده است گفت: استان‌های دیگر نسبت به نماینده فوتسال قم نگاه احترام آمیزی دارند.

سید مهدی غیاثی  اظهار داشت: تلاش کرده‌ایم بهترین استعدادها و نفراتی که از نظر فنی و تاکتیکی به کار تیم می آیند جذب کنیم و استخوان بندی تیم تا حدود زیادی حفظ شده است.

وی افزود: مهم ترین بازیکن جدا شده از تیم محمد سیما، علیرضا وفایی است که به مس سونگون رفته است. نه ما و نه حتی خود او قلبا راضی به این جدایی نبودیم اما وفایی پیشنهاد خوبی داشت و رفتن او به مس سونگون تصمیمی منطقی از سوی او بود با این حال تلاش ما بر این است که جای خالی وی حس نشود.

سرمربی تیم فوتسال محمد سیما گفت: تیم تقریباً بسته شده است و ما یک بازیکن در پست عقب گیر قرارداد امضا خواهیم کرد و در سایر پست‌ها حداقل ۲ بازیکن سرحال و توانمند داریم. امیدوارم با ایجاد هماهنگی و هارمونی بین اعضای کادر فنی، بازیکنان و مدیران امسال سال خوبی برای فوتسال قم در لیگ برتر باشد.

غیاثی بیان داشت: با حضور محسن حسن زاده در بخش فنی تیم و همچنین حسین گنجیان، هادی بهرامی و سید وحید غیاثی در کنار من، کادر فنی باتجربه و باظرفیتی در اختیار تیم است و حضور این جمع برای تیم کمک بزرگی خواهد بود.

وی افزود: نکته مهم این است که استان‌های دیگر نسبت به نماینده فوتسال قم نگاه احترام آمیزی دارند و به آن به چشم تیمی همیشه سرسخت نگاه می‌کنند و این موضوع کار ما را دشوارتر و مسئولیت ما را برای کسب نتایج در خور شان نام فوتسال قم دشوارتر می‌کند.

وی عنوان کرد: فردا برای برگزاری یک اردوی آماده سازی پیش فصل عازم بروجن در استان چهار محال و بختیاری خواهیم بود و در این اردو تمرینات خود را در شرایطی متفاوت دنبال خواهیم کرد.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.