کد خبر : 135985
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 خرداد 1398 - 12:34
-

انصاری‌فرد: شیطنت‌ها باعث شد اسپانسر منصرف شود/ سازمان فوتسال ایران تشکیل می‌شود

انصاری‌فرد: شیطنت‌ها باعث شد اسپانسر منصرف شود/ سازمان فوتسال ایران تشکیل می‌شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد حسن انصاری فرد، رییس سازمان لیگ فوتسال در جلسه هم اندیشی مدیران عامل باشگاه‌های فوتسال با اشاره به فشار مالی در فصل پیش روی باشگاه‌ها، اظهار کرد: امسال لیگ سختی را پیش رو خواهیم داشت و وضعیت باشگاه‌ها به لحاظ مالی در مضیقه خواهد بود. ما برای کم شدن

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد حسن انصاری فرد، رییس سازمان لیگ فوتسال در جلسه هم اندیشی مدیران عامل باشگاه‌های فوتسال با اشاره به فشار مالی در فصل پیش روی باشگاه‌ها، اظهار کرد: امسال لیگ سختی را پیش رو خواهیم داشت و وضعیت باشگاه‌ها به لحاظ مالی در مضیقه خواهد بود. ما برای کم شدن این فشارها با یک ‌اسپانسر خوب صحبت کرده بودیم و در حالی که به توافق نهایی هم رسیدیم، یکی از دوستان نزدیک شیطنت کرد و این ‌اسپانسر پای امضای قرارداد منصرف شد. در این قضیه واقعاً به ما کم لطفی کردند.

او ادامه داد: امیدوارم مدیران عامل باشگاه‌ها به دفتر من در سازمان لیگ بیایند تا با برگزاری جلسات خصوصی با تک تک آنها آشنا شوم و ارتباط هر چه‌ بیشتری بینمان به وجود آید. خدا را شکر اعضای هیات رییسه سازمان لیگ به موضوعات اشراف دارند و تصمیماتی که گرفته می‌شود، تصمیمات خوبی است. ما همچنین به دنبال این هستیم تا هر هفته‌ یک بازی از شبکه ورزش سیما پخش زنده شود.

رییس سازمان لیگ فوتسال همچنین، اذعان کرد: اطلاع دقیقی دارم که افراد زیادی نظرشان با فوتسال مثبت نیست، چون فوتبال جذابیت بیشتری برایشان دارد. اسپانسرها هم به خاطر حواشی زیاد فوتسال وارد آن نمی‌شوند.

در ادامه جلسه هم اندیشی مدیران حامد نجفی، مدیرعامل باشگاه مس نگون اعتراض شدیدی به سرمربی تیم ملی کرد و معتقد بود ناظم الشریعه به خواسته‌های باشگاه‌ها توجهی ندارد و تعاملی با لیگ ندارد. انصاری فرد در پاسخ به این انتقادات گفت‌: باید به زودی جلسه‌ای بین سرمربی تیم‌ ‌ملی و نمایندگان باشگاه‌ها بگذاریم. آقای ناظم الشریعه برنامه‌های‌اش را داده و ما آن را اوکی کرده‌ایم. با این حال باید تعامل سازنده‌ای ایجاد شود. من کاملاً موافق برگزاری پلی‌آف هستم اما ساز و کارش باید تغییر کند.

او در بخش دیگری از صحبت‌هایش به برگزاری مراسم برترین‌ها اشاره کرد و افزود: مراسم برترین‌ها را امسال، مستقل از فوتبال برگزار می‌کنیم. ما همچنین به دنبال این هستیم تا کمیته فنی سازمان لیگ و کمیته فوتسال یکپارچه شده و تحت عنوان سازمان فوتسال ایران به کارش ادامه‌ دهد. ما این درخواست را در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال مطرح می‌کنیم تا مورد بررسی قرار گیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.