کد خبر : 135990
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 خرداد 1398 - 12:37
-

جنتی: اسپانسری در فوتسال هیچ ارزشی ندارد/ باید به صدا و سیما پول بدهیم تا بازی‌مان را پخش کند!

جنتی: اسپانسری در فوتسال هیچ ارزشی ندارد/ باید به صدا و سیما پول بدهیم تا بازی‌مان را پخش کند!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا جنتی، مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند اصفهان در جلسه هم‌اندیشی مدیران فوتسالی، اظهار کرد: در این ۱۰ سالی که در فوتسال تیمداری کرده‌ام بارها جلسه هم‌اندیشی با مسوولان برگزار شده و باشگاه‌ها حرف‌های‌شان را زده‌اند اما انجام نشده‌اند. اسپانسرهای زیادی در سال‌های اخیر عطای تیمداری را به لقایش بخشیدند. از دبیری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا جنتی، مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند اصفهان در جلسه هم‌اندیشی مدیران فوتسالی، اظهار کرد: در این ۱۰ سالی که در فوتسال تیمداری کرده‌ام بارها جلسه هم‌اندیشی با مسوولان برگزار شده و باشگاه‌ها حرف‌های‌شان را زده‌اند اما انجام نشده‌اند. اسپانسرهای زیادی در سال‌های اخیر عطای تیمداری را به لقایش بخشیدند. از دبیری و فولاد ماهان گرفته تا تاسیسات دریایی و منصوری همه رفتند.

او خاطرنشان کرد: دلیل انحلال برخی تیم‌ها، بی احترامی همین مسوولان بود. من چند سال است که اسپانسر فوتسال هستم اما چه ارزشی داشته است؟ به قهرمان جام رمضان پاداش می‌دهند اما قهرمانی لیگ فوتسال هیچ پاداشی ندارد. خودم باید از جیبم پول دهم تا بازی تیمم از تلویزیون پخش شود.

مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند هم‌چنین با بیان اینکه موافق برگزاری پلی‌آف لیگ برتر است، گفت‌: درباره پلی‌آف خیلی راحت تصمیم می‌گیرند که فینال به صورت رفت و برگشت باشد درحالی که تمام کشورهای حرفه‌ای در فوتسال، فینال را به صورت دو از سه یا سه از پنج برگزار می‌کنند. ایده تک بازی برای فینال از رفت و برگشتی هم بدتر است. آقایان می‌گویند باید شب عید تیم را به AFC معرفی کنیم اما لیگ تایلند و چین همین هفته پیش تمام شد. ما چرا باید اسفند تمام کنیم؟ چرا لیگ ایران نباید ۱۰ ماه طول بکشد؟ آقایان خودشان تیم ندارند و نمی‌دانند یک مالک چطور در پنج ماه پول بازیکن و مربی را پرداخت کند. اگر لیگ ۱۰ ماه باشد، من هم زمان بیش‌تری برای پرداخت قراردادها خواهم داشت.

جنتی در بخش دیگری از صحبت‌هایش از سرمربی تیم‌ ‌ملی انتقاد کرد و افزود: برایم جالب است که آقای ناظم‌الشریعه به عنوان سرمربی تیم‌ ‌ملی در جلسه هم‌اندیشی باشگاه‌ها غایب است درحالی که مطلعم به این جلسه دعوت شده بود. هر موقع آقایان عشقشان کشیده بازیکن ما را می‌برند سر تمرین تیم‌ ‌ملی. اینکه بازیکن من نیست؛ بازیکن ایران است.

او اضافه کرد: چه اشکالی دارد لیگ تا اردیبهشت طول بکشد. من مدیرعامل خبر ندارم که بازیکنم در لیگ آذربایجان و دوبی بازی می‌کند چون لیگ ۶ ماه تعطیل است. معتقدم خودمان احترام خودمان را نگه نمی‌داریم و سازمان لیگ مقصر این قضیه است. بازیکن باید حداقل ۹ ماه در اختیار باشگاه باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس سه شنبه , ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱:۱۲

کاملا حرفهاش درسته ولی مافیای فوتبال توی فوتسال هم دست داره