کد خبر : 136058
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 خرداد 1398 - 17:37
-

شمسایی : برای تیم ملی قوی باید باشگاه ها ساماندهی شده باشند/۷۰ درصد شاکله تیم ملی مشخص است

شمسایی : برای تیم ملی قوی باید باشگاه ها ساماندهی شده باشند/۷۰ درصد شاکله تیم ملی مشخص است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، وحید شمسایی بازیکن سابق تیم ملی فوتسال ایران درباره بازی های پلی آف لیگ برتر در فصل بعد اظهار کرد: باشگاه ها درگیر مسئله پلی آف هستند و تنها کسانی که می توانند این مشکل را حل کنند خود مدیران باشگاه ها هستند. وی ادامه داد: وقتی یک

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، وحید شمسایی بازیکن سابق تیم ملی فوتسال ایران درباره بازی های پلی آف لیگ برتر در فصل بعد اظهار کرد: باشگاه ها درگیر مسئله پلی آف هستند و تنها کسانی که می توانند این مشکل را حل کنند خود مدیران باشگاه ها هستند.
وی ادامه داد: وقتی یک قانونی ثبت شده است باید اصل و اصولش را هم رعایت کنیم مثل لیگ های دیگر دنیا مثل اسپانیا،ایتالیا و پرتغال که هم در رقابت های مقدماتی جام جهانی شرکت می کنند و هم در رقابت های جام باشگاه های اروپا حضور دارند و پلی آف را هم در کشورشان برگزار می کنند و آن ها بر اساس همین اصول برنامه ریزی می کنند و تا آخر برنامه خود را اجرا می کنند.
شمسایی افزود: امسال تیم ملی سال شلوغی را در پیش دارد هم باید در قهرمانی آسیا شرکت کند و هم مقدماتی جام جهانی و همچنین بازی های چهارجانبه آستاراخان را هم در پیش رو دارد. به همین دلیل برگزاری پلی آف باید با جلسه مدیران باشگاه ها و رئیس سازمان لیگ فوتسال برگزار شود.
بازیکن سابق تیم ملی فوتسال ایران درباره اینکه برخی از مدیران باشگاه ها به نبودن ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی، در جلسه هم اندیشی قبل از قرعه کشی لیگ برتر انتقاداتی را داشتند بیان کرد: خود ناظم الشریعه بهتر می داند. اما او به کمیته فوتسال برنامه های خود را داده و آن چه را که در لیگ اتفاق افتاده را مورد بررسی قرار داده است.
وی افزود: اگر می خواهیم که تیم ملی قوی داشته باشیم باید باشگاه های ما ساماندهی شده باشند. اگر باشگاه های ما ساماندهی شده باشند، بازیکنان تیم ملی در شرایط ایده آل خود قرار می گیرند و نیازی نیست که سرمربی تیم ملی تغییر خاصی در تیم به وجود بیاورد.
شمسایی در ادامه درباره تیم ملی فوتسال اظهار کرد: از وقتی ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی شده است فقط ۳ نفر از تیم ملی خداحافظی کرده اند و بازیکنان جوان زیادی به تیم ملی دعوت شده اند و تیم ملی ما اکنون ۷۰ درصد شاکله خود را مشخص کرده است و این هم نشان از این است که باشگاه‌های ما ساماندهی خوبی را فراهم کرده اند.
شمسایی درباره لیگ برتر فوتسال گفت: وقتی لیگ برتر و تیم ملی ما پویا و با برنامه باشند، در کنار هم می‌توانند مکمل خوبی را فراهم کنند به طوری که نه لیگ ضرر می‌بیند و نه تیم ملی.
وی افزود: تیم ملی الان به یک بخش و یک مقدار تقسیم شده است؛ که بخش آن مربوط به بازیکنان ملی پوشی است که در دو تیم گیتی پسند و مس سونگون بازی می‌کنند و آن نیمه دیگر مربوط به بازیکنانی است که در خارج از لیگ ایران بازی می‌کنند و بقیه تیم‌های لیگ برتری از بازیکنان ملی پوش کمی برخوردار هستند.
شمسایی بازیکن سابق تیم ملی فوتسال ایران در پایان صحبت هایش درباره مسابقات قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا تصریح کرد: به علت کار شخصی که دارم فقط می‌توانم مسابقات نیمه نهایی و فینال را در تبریز حضور پیدا کنم. پرهیزکار و انصاری فرد اعضای کمیته فنی فوتسال تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا میزبانی خوبی را انجام دهیم. همچنین بچه‌های تیم ملی تمام تلاش خود را می‌کنند تا بتوانند دوباره عنوان قهرمانی را به دست آورند.

منبع:  yjc

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.