کد خبر : 136096
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 خرداد 1398 - 13:37
-

غیاثی: تیم «محمد سیما» از اعتبار فوتسال قم دفاع می‌کند

غیاثی: تیم «محمد سیما» از اعتبار فوتسال قم دفاع می‌کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید مهدی غیاثی اظهار داشت: اردوی تیم فوتسال محمد سیمای قم از ۲۰ خرداد در بروجن آغاز شده و روزانه ۳ جلسه تمرینی را پشت سر می‌گذاریم که این تمرینات شامل کار با وزنه و تمرینات تاکتیکی با توپ بوده است. وی افزود: روند اردو مناسب و قابل قبول بوده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید مهدی غیاثی اظهار داشت: اردوی تیم فوتسال محمد سیمای قم از ۲۰ خرداد در بروجن آغاز شده و روزانه ۳ جلسه تمرینی را پشت سر می‌گذاریم که این تمرینات شامل کار با وزنه و تمرینات تاکتیکی با توپ بوده است.

وی افزود: روند اردو مناسب و قابل قبول بوده است و بازیکنان با نهایت انگیزه و حرارت به تمرین مشغول هستند و این برنامه تا روز جمعه ۲۴ خرداد ادامه می‌یابد و سپس با بازگشت به قم، تمرینات خود را در خانه دنبال خواهیم کرد. در قم نیز تمرینات سرعتی و تاکتیکی پیگیری می‌شود و با ۲ یا ۳ بازی تدارکاتی وارد لیگ برتر خواهیم شد.

سرمربی تیم فوتسال محمد سیما گفت: امیدوارم مسئولان استان قم و حامیان این تیم با تمام توان در کنار این تیم باشند و حمایت از تیم را در دستور کار قرار دهند. حضور پرتعداد تماشاگران قمی در بازی‌های خانگی و ده‌ها هزار هوادار که نتایج تیم را دنبال می‌کنند تیم محمد سیما را به ظرفیتی مناسب برای حمایت از جوانان قمی تبدیل کرده است.

غیاثی بیان داشت: اگر شور و نشاط اجتماعی در چنین جو و فضای ورزشی ایجاد نمی‌شود پس کجا باید در پی آن باشیم؟ با اطمینان می گویم که در قم هرگز نمی‌توان این تعداد جوان را این چنین گرد هم آورد و به یک هدف متصل کرد و این فرصت بزرگی برای استان قم است و مسئولان ما با پشتیبانی از این تیم در حقیقت از نسل جوان حمایت می‌کنند.

وی عنوان کرد: ما ۱۴ تیر در اولین مسابقه لیگ برابر تیم مقاومت البرز به میدان می‌رویم و تا آن زمان برنامه‌های فنی و تمرینی ما با مشارکت کادر فنی شامل محسن حسن زاده، سید وحید غیاثی، حسین گنجیان و هادی بهرامی با قدرت و منظم همانند چند هفته اخیر پیش خواهد رفت. این نوید را می‌دهم که تیم یکدست ما از اعتبارفوتسال قم دفاع خواهد کرد و با حمایت همه جانبه ورزش دوستان قمی ظرفیت کارهای بزرگی را دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.