کد خبر : 136065
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 خرداد 1398 - 9:17
-

رضازاده:حامی مالی بیشتر از حد توافق هم برای تیم هزینه کردند/پارسال لیگ جذابی و سطح بالایی داشتیم

رضازاده:حامی مالی بیشتر از حد توافق هم برای تیم هزینه کردند/پارسال لیگ جذابی و سطح بالایی داشتیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، معصومه رضازاده سرمربی تیم فوتسال بانوان رهیاب تهران  در خصوص حضور این تیم در لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: قبلا هم سابقه حضور در لیگ برتر فوتسال بانوان را داشتیم، اما با جدایی نفت حامی مالی از تیم، به لیگ دسته اول سقوط کردیم و حامی مالی تیم نیز تغییر کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، معصومه رضازاده سرمربی تیم فوتسال بانوان رهیاب تهران  در خصوص حضور این تیم در لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: قبلا هم سابقه حضور در لیگ برتر فوتسال بانوان را داشتیم، اما با جدایی نفت حامی مالی از تیم، به لیگ دسته اول سقوط کردیم و حامی مالی تیم نیز تغییر کرد. بعد از قهرمانی در لیگ دسته اول سال گذشته، امسال مجددا به لیگ برتر صعود کردیم.

وی افزود: در لیگ دسته اول مبلغی را با حامی مالی تیم تفاهم کردیم که در طول مسابقات بیشتر از حد توافق هم برای تیم ما هزینه کردند. حالا هم با برآورد هزینه‌ها و با توجه به سابقه‌ای که در لیگ دسته اول داریم، خیالمان از شرایط مالی حامی تیم راحت است و می‌دانیم با آرامش به کار خود ادامه خواهیم داد.

سرمربی تیم رهیاب تهران در خصوص لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: پارسال لیگ جذابی و سطح بالایی داشتیم، چون ملی پوشان در تیم‌های مختلف حضور داشتند و حساسیت رقابت‌ها در بالا و پایین جدول وجود داشت، فکر می‌کنم این شرایط در لیگ امسال هم دنبال شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.