کد خبر : 136107
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 خرداد 1398 - 15:22
دسته‌بندی نشده
-

کنفرانس خبری مسابقات زیر 20 سال قهرمانی آسیا

ششگلانی : دو شبکه تلویزیونی بازی ها را پخش می کند/ باشگاه مس‌ حرفه‌ای عمل کرده است

ششگلانی : دو شبکه تلویزیونی بازی ها را پخش می کند/ باشگاه مس‌ حرفه‌ای عمل کرده است

رئیس هیات فوتبال استان آذربایجان‌شرقی از اقدامات اجرایی برای برگزاری باشکوه فوتسال قهرمانی زیر ۲۰ سال آُسیا در تبریز گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، جواد ششگلانی در کنفرانس خبری مسابقات زیر ۲۰ سال قهرمانی آسیا که به میزبانی تبریز برگزار می‌شود، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه میزبانی این مسابقات از یک‌سال پیش رایزنی شده بود و بعد از بازدید نمایندگان کنفدراسیون فوتبال بعد از بازدید امکانات شهر تبریز، از بین کاندیداهای میزبانی، تبریز را برای برگزاری این مسابقات انتخاب کردند.

وی یادآور شد: این مسابقات با حضور ۱۲ تیم آسیایی برگزار می‌شود که برگزاری مسابقات در این کیفیت برای شهر تبریز افتخار است و باید دست به دست هم دهیم تا این مسابقات به شکل مطلوب برگزار شود.

ششگلانی تصریح کرد: جا دارد از اداره‌کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی و جناب آقای بهتاج تقدیر و تشکر گردد که نهایت همکاری را برای برگزاری بهتر این مسابقات داشتند.

رئیس هیات فوتبال استان آذربایجان‌شرقی گفت: محل برگزاری مسابقات سالن شهید پورشریفی تبریز است و نواقصات این سالن هم برطرف شده که یکی از مزایایی میزبانی است و کفپوش مخصوص فوتسال هم به نام هیات فوتبال استان توسط AFC بارنامه و ارسال شده و خوشبختانه نصب گردیده و یک کفپوش استاندارد را در این سالن شاهد خواهیم بود.

وی گفت: حدود ۴۰۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی، داوران، بازیکنان و مربیان را برای این مسابقات میزبان خواهیم بود و برگزار کننده این مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا بوده و ما در این مورد هیچ نقشی نداریم و باید عنوان کنم مسابقات افتتاحیه نخواهد داشت، اما مراسم اختتامیه توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار خواهد شد.

ششگلانی گفت: ۹ تیم وارد تبریز شده و ۲ تیم هم امروز و یک تیم فردا وارد شده و مسابقات روز جمعه رسما آغاز می‌گردد.

وی گفت: برای این مسابقات بلیت چاپ شده که بر اساس شماره صندلی بوده و تماشاگران باید در صندلی‌هایی خود که شماره‌اش روی بلیت است، مستقرر گردند.

وی تصریح کرد: شبکه‌های ورزش و استانی سهند پخش مستقیم این بازی‌ها را برعهده داشته که بازی‌های ایران از شبکه ورزش با ۷ دوربین به صورت زنده روی آنتن خواهد رفت و ۸ بازی نیز علاوه بر بازی‌های تیم ملی ایران، از شبکه ورزش پخش و از کشورها نیز اندونزی خواستار پخش مستقیم بازی های خود در کشورش شده است.

باشگاه مس‌سونگون حرفه‌ای عمل کرده است

ششگلانی در مورد بازی های دوستانه تیم‌های شرکت کننده در تبریز گفت: در همه دنیا مرسوم است که تیم‌های شرکت کننده در مسابقات متمرکز، دیدارهای دوستانه‌ای با تیم های محلی آن منطقه برگزار کنند و اگر مس سونگون با تیم ویتنام بازی دوستانه‌ای برگزار کرده است، کار حرفه‌ای این باشگاه را نشان می‌دهد که توانسته از این مسابقات بازی های تدارکاتی خوبی را برای خود مهیا کند و این هیچ ایرادی ندارد و بازی‌های دوستانه با اطلاع کنفدراسیون فوتبال آسیا و هیات فوتبال استان برگزار شده و محل برگزاری مسابقات هم قرنطینه بوده و بازی‌های دوستانه در سالن‌های دیگر تبریز برگزار شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.