کد خبر : 136070
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 خرداد 1398 - 9:12
-

همه بازی ها روزهای جمعه برگزار می شود/می‌خواهیم لیگ امسال بدون عیب و نقص برگزار شود

همه بازی ها روزهای جمعه برگزار می شود/می‌خواهیم لیگ امسال بدون عیب و نقص برگزار شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شیرین نصیری درباره قرعه کشی لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال بانوان با حضور ۱۴ تیم قرعه کشی شد و قرار است این رقابت‌ها از ۱۸ مرداد آغاز شود که ۱۳ هفته در مرحله رفت و ۱۳ هفته در دور برگشت داریم که به احتمال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شیرین نصیری درباره قرعه کشی لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال بانوان با حضور ۱۴ تیم قرعه کشی شد و قرار است این رقابت‌ها از ۱۸ مرداد آغاز شود که ۱۳ هفته در مرحله رفت و ۱۳ هفته در دور برگشت داریم که به احتمال زیاد هفته پایانی مسابقات اواخر بهمن یا اوایل اسفند است.

وی افزود: پارسال یازده تیم در لیگ برتر داشتیم که یک تیم به دسته اول سقوط کرد، ۱۰ تیم سال قبل برای لیگ امسال حفظ شدند و تیم‌های اول تا چهارم لیگ دسته اول هم به لیگ برتر صعود کردند.

مسئول لیگ فوتسال بانوان با بیان اینکه پارسال لیگ خوب و پویایی برگزار شد، گفت: مشکلات را به حداقل رساندیم و جلسات هم اندیشی با مدیران، سرمربیان و سرپرستان تیم‌ها برگزار کردیم. همه تلاش خود را می‌کنیم امسال هم جلساتی با ناظران و داوران برگزار کرده تا همه موارد لازم در آن جلسه مطرح می‌شود. می‌خواهیم لیگ امسال بدون عیب و نقص برگزار شود.

وی درباره برنامه لیگ برتر و احتمال تداخل آن با مسابقات تیم ملی فوتسال افزود: امسال برای تیم ملی فوتسال سال شلوغی نیست، اما اردو‌های آماده سازی تیم ملی از تیرماه آغاز می‌شود و کمیته فوتسال مسابقات را طوری برنامه ریزی کرده است که جمعه‌ها برگزار شود تا تداخلی با برنامه‌های تیم ملی نداشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.