کد خبر : 136148
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 خرداد 1398 - 20:37
-

شاندیزی: هدف همه تیم‌های حاضر در رقابت‌ها، کسب قهرمانی است

شاندیزی: هدف همه تیم‌های حاضر در رقابت‌ها، کسب قهرمانی است
سرمربی تیم ملی فوتسال امید ایران در نشست مطبوعاتی پیش از مسابقات با حضور سرمربیان تیم‌های گروه اول مسابقات به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید شاندیزی -سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران در کنفرانس خبری این رقابتها گفت :  پیش از هر چیز به همه تیم‌ها جهت حضور در ایران‌ خوش آمد می‌گویم.

وی در ادامه گفت : با وجود اینکه ایران قهرمان دور اول این مسابقات شده است ، اما فوتسال در آسیا به طور مداوم در حال رشد زیادی است. 

شاندیزی افزود : در فوتسال و به طور ویژه در رده سنی زیر ۲۰ سال نمی‌توان یک دوره را با دوره قبل یا بعد از آن مقایسه و قضاوت کرد. اگرچه توقع ما کسب قهرمانی است اما می‌دانیم که بقیه تیم‌ها نیز همین هدف را دنبال می‌کنند. بی تردید برای کسب مجدد عنوان قهرمانی این مسابقات تلاش خواهیم کرد.

وی در پایان گفت : خوشحالم که این بازی‌ها در تبریز برگزار می‌شود. چراکه شهر تبریز و استان آذربایجان شرقی یکی از شهرهای فوتسال خیز ما است. تیم‌هایی مثل مس سونگون، دبیری و.. نیز نشان‌دهنده همین امر است. امیدوارم تماشاگران تبریزی به سالن پورشریفی بیایند و ما را مورد حمایت خود قرار دهند و حضورمان در این بازیها شاد کردن دل مردم است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.