کد خبر : 136154
تاریخ انتشار : جمعه 24 خرداد 1398 - 12:59
-

آمادگی کامل تیم های ملی فوتسال حاضر در مسابقات زیر ۲۰ سال آسیا

آمادگی کامل تیم های ملی فوتسال حاضر در مسابقات زیر ۲۰ سال آسیا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربیان تیم‌های ملی فوتسال زیر ۲۰ سال آسیا در نشست خبری قبل از بازی‌ها که پنجشنبه در هتل کایا تبریز برگزار شد، با اشاره به آمادگی تیم‌های خود از شرایط بازیکنان و میزبانی مسابقات سخن گفته و از حضور خود و تیم‌هایشان در این رقابت‌ها ابراز خوشحالی کردند. نورجان جت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربیان تیم‌های ملی فوتسال زیر ۲۰ سال آسیا در نشست خبری قبل از بازی‌ها که پنجشنبه در هتل کایا تبریز برگزار شد، با اشاره به آمادگی تیم‌های خود از شرایط بازیکنان و میزبانی مسابقات سخن گفته و از حضور خود و تیم‌هایشان در این رقابت‌ها ابراز خوشحالی کردند.

نورجان جت بایوف، سرمربی قرقیزستان خاطرنشان کرد: از همه دوستان تشکر می‌کنم و خوشحال هستیم که به این مسابقات راه یافتیم.

طارق ریزک، سرمربی تیم فوتسال لبنان نیز گفت: چند بازی دوستانه بازی کردیم که برای ما خوب بود و شناخت خوبی که از تیم‌ها بدست آوردیم و نتیجه مهمی که بدست آمد، این است که تیم‌ها در حد یکسانی هستند.

وی یادآور شد: این رقابت‌ها برای لبنانی‌ها از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد، لذا باعث می‌شود تا با پختگی خاصی در مسابقات حاضر شوند.

جوزه ماریا مندز، سرمربی تیم فوتسال تایلند نیز عنوان کرد: من هم به نوبه خودم از مهمان نوازی ایرانی‌ها تشکر می‌کنم؛ ما شروع سختی را برای حضور در این مسابقات داشتیم و امیدوارم مسابقات خوبی را شاهد باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که سطح این مسابقات چه قدر برای تیم‌ها مهم است و تأثیر دارد، گفت: این مسابقات از لحاظ بازی خیلی خوب بوده و بازیکنان را از لحاظ آمادگی در شرایط خوبی قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: مسابقات زیر بیست سال فوتسال در اروپا برگزار نمی‌شود و قرار است از امسال زیر نوزده سال برای اولین بار شروع بشود که جا دارد از کنفدراسیون فوتبال آسیا تقدیر کنیم که در مسید رشد و بهبود بازیکنان فوتسالیست کشورها حرکت می‌کند.

ترونج گووج تووان، سرمربی تیم ویتنام نیز اظهار کرد: نصف ترکیب ما را بازیکنان زیر بیست سال تشکیل می‌دهند و از این حضور به دنبال آمادگی و کسب تجربه هستیم.

وی افزود: ما هیچ مشکلی با نحوه انتخاب تیم‌ها در گروه‌ها نداریم و تنها با یک هدف وارد مسابقات شدیم.

اراژ ناسیخوف، سرمربی تیم فوتسال تاجیکستان نیز اذعان کرد: ما دیروز به ایران آمدیم و اهداف بزرگی را دنبال می‌کنیم.

وی ادامه داد: ما نظرات زیادی نسبت به انتخاب تیم‌ها داریم ولی مهم نیست نظر ما چه باشد، مهم این است که ما برای بازی و کسب هدف اینجا هستیم، و نگرانی از نوع سیستم انتخاباتی نداریم.

ریوجی سوزوکی، سرمربی تیم ژاپن نیز گفت: برای بهترین تیم مسابقات شدن بیشترین تمرین را انجام خواهیم داد و مطمئن هستم به این هدف خواهیم رسید.

وی در مورد بازی اول تیمش گفت: به رغم اینکه با تیم تاجیکستان بازی اول را برگزار خواهیم کرد این بازی از اهمیت بیشتری برای تیم ما برخوردار است.

علی الرباعی، سرمربی تیم فوتسال عراق نیز گفت: خیلی خوشحال هستیم در این بازی‌ها حضور داریم و به رغم اینکه در مسابقات قبلی نایب قهرمان بودیم، شناخت خوبی از بقیه تیم‌ها داریم و برای کسب پیروزی آمدیم.

وی تاکید کرد: ما تحت هیچ فشاری نیستیم و بازیکنان زیادی داریم که در لیگ‌های عراق بازی می‌کنند و بیشتر به دنبال پیروزی هستیم.

سایان کارمادی، سرمربی تیم اندونزی هم گفت: امیدوارم به اهداف تیمی دست بیابیم و بازیکنانم از تمام بازی‌ها لذت ببرند.

وی افزود: تنها انتظاری که از بازیکنانمام دارم، این است که تلاش خودشان را انجام داده و لذت ببرند.

چانگ چیین یینگ، سرمربی چین تایپه نیز اظهار کرد: ما در کمپ‌های تمرینی خودمان و ژاپن اردو داشتیم و تیم چین تایپه علی رغم اینکه خیلی جوان است، در گروه سختی قرار گرفتیم و انتظار داریم بازی قابل قبولی را به نمایش بگذاریم.

حمید مقدم، مربی تیم فوتسال ایران نیز ضمن خوش آمد گویی به همه تیم‌ها که به کشور ایران و شهر زیبای تبریز آمدند، و با اشاره به حضور دوازده تیم در این رقابت‌ها افزود: انتظار داریم تا افتخاری دیگر برای کشورمان کسب کنیم.

وی خاطر نشان کرد: درست است که ما در دوره قبل قهرمان شدیم ولی باید در نظر داشته باشیم که فوتسال آسیا در این مدت پیشرفت زیادی داشته و این طور نیست که از قبل قهرمانی خودمان را وعده دهیم، ولی برای رسیدن به این هدف تلاش خواهیم کرد.

وی ادامه داد: خوشحال هستیم از محل برگزاری مسابقات، شهر تبریز، با وجود تیم‌های بنامی مثل مس سونگون، می‌دانیم که مردم تبریز ما را در برگزاری هر چه بهتر مسابقات با حضور گرمشان حمایت می کنند.

چان فی تات، سرمربی تیم فوتسال هنگ کنگ نیز بیان کرد: خیلی خوش شانس هستیم که در این رقابت‌ها حضور داریم و با توجه به حضور حریفان سر سختی که در گروه خود داریم تمام تلاش خودمان را به کار خواهیم بست.

وی اضافه کرد: می‌دانیم که تیم ایران قوی بوده و تلاش می‌کنیم با دفاع جانانه و ضد حمله‌های آنی مقابل این تیم به پیروزی دست یابیم.

وی ادامه داد: از بعضی تیم‌ها شناخت کافی داریم ولی باید بگویم که کار سختی را در پیش خواهیم داشت.

عبدالرزاق ممراک، سرمربی تیم فوتسال افغانستان نیز گفت: از عوامل برگزاری این رقابت‌ها متشکرم و امیدوارم در طول مسابقات نتایج خوبی را کسب کنیم.

وی افزود: با توجه به اردوی کوتاه مدتی که داشتیم خودمان را به شرایط مسابقات رساندیم و امیدواریم بعد از چهار دهه درگیری داخلی با کسب پیروزی مردم کشورمان را خوشحال کنیم.

گفتنی است، مسابقات فوتسال زیر ۲۰ سال قهرمانی آسیا با حضور تیم‌های جمهوری اسلامی ایران، افغانستان، هنگ کنگ، تایلند، لبنان، جمهوری قرقیزستان، ژاپن، ویتنام، تاجیکستان، عراق، اندونزی و چین تایپه از ۲۴ خرداد تا اول تیر در ۴ گروه ۳ تیمی در سالن شهید پور شریفی تبریز برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

صادق جمعه , ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳

تیمی که سلیقه ای جمع شده خدا آخرعاقبتشو بخیرکنه