کد خبر : 136158
تاریخ انتشار : جمعه 24 خرداد 1398 - 14:47
دسته‌بندی نشده
-

برتری عراق در بازی افتتاحیه مسابقات فوتسال زیر ۲۰ سال قهرمانی آسیا

سرمربی عراق: بازی نخست هر تورنمنت سخت است/سرمربی چین تایپه:رسیدن به آمادگی زمانبر است

سرمربی عراق: بازی نخست هر تورنمنت سخت است/سرمربی چین تایپه:رسیدن به آمادگی زمانبر است
سرمربی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال عراق گفت: بازی نخست هر تورنمنت سخت است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال عراق توانست در بازی افتتاحیه به چین تایپه غلبه کند. این دیدار از چارچوب مسابقات فوتسال قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا از ساعت ۱۲ در ورزشگاه شش هزار نفری پورشریفی تبریز آغاز شد که تیم ملی عراق توانست با نتیجه پنج بر دو تیم ملی چین تایپه را شکست دهد.
یاسین حسین(دو گل)، علی موفق، حسین غنیم و سجاد حایتمام برای تیم ملی عراق و هوانگ یووی و چینگ هانگ نیز برای چین تایپه گلزنی کردند.
عراق و چین تایپه در گروه چهارم مسابقات حضور دارند.

علی طالب محمد در نشست خبری بعد بازی با چین تایپه، بیان کرد: ما اطلاعات زیادی از تیم‌های دیگر داریم و امروز بازیکنان‌مان خوب ظاهر شدند، سرعت عمل در فوتسال بسیار مهم است. 
وی افزود: عراق در تورنمنت قبلی نائب قهرمان شده بود؛ از این‌رو تیم‌های دیگر ما را خوب می‌شناسند و آنالیز کردند. در بازی امروز کار را خوب شروع نکردیم و خیلی زود گل دریافت کردیم؛ ولی توانستیم به بازی مسلط شده و به آن چیزی که می‌‌خواستیم برسیم. 
سرمربی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال عراق با بیان اینکه فوتسال عراق قدرتمند است،  اظهار کرد: بازیکنان ما خودشان را باور داشته و اعتماد به نفس دارند، هر بازی حکم فینال دارد و می‌توانم بگویم در بازی‌های بعدی با عملکرد بهتری ظاهر می‌شویم.
سرمربی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال چین تایپه در نشست خبری گفت: بازیکنانم هنوز به آمادگی کامل نرسیدند. 
چانگ چین ینگ با اشاره به تغییرات گسترده در تیمش، بیان کرد: باتوجه به تغییرات گسترده، رسیدن به آمادگی کامل زمان‌بر است. 
وی در خصوص بازی بعدی تیمش با اندونزی، مطرح کرد: بازی سختی با اندونزی خواهیم داشت و در نهایت تلاش می‌کنیم از گروهمان صعود کنیم. 
سرمربی چین تایپه خاطرنشان کرد: یک بازی دوستانه قبل بازی داشتیم و ویدیوهای آن را چک می‌کنیم تا نقاط ضعف و قوت را مشخص کرده و بهترین عملکرد را داشته باشیم. 
دیدار دو  تیم عراق و چین تایپه از چارچوب مسابقات فوتسال قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا از ساعت ۱۲ در ورزشگاه شش هزار نفری پورشریفی تبریز آغاز شد که تیم ملی عراق توانست با نتیجه پنج بر دو تیم ملی چین تایپه را شکست دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.