کد خبر : 136333
تاریخ انتشار : شنبه 25 خرداد 1398 - 14:55
دسته‌بندی نشده
-

چین تایپه اولین حذف شده فوتسال آسیا

سرمربی اندونزی:بازیکنانم کمی عصبی بودند/سرمربی چین تایپه: باید مهارت فردی بازیکنان خود را افزایش دهیم

سرمربی اندونزی:بازیکنانم کمی عصبی بودند/سرمربی چین تایپه: باید مهارت فردی بازیکنان خود را افزایش دهیم
تیم چین تایپه با شکست برابر اندونزی اولین تیم حذف شده مسابقات فوتسال آسیا در تبریز شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در اولین بازی روز دوم مسابقات فوتسال قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا که در سالن شهید پورشریفی تبریز برگزار می‌شود، تیم اندونزی با نتیجه ۶ بر ۳ برابر تیم چین تایپه به برتری دست یافت.

در این بازی تیم اندونزی در هر ۲ نیمه نسبت به تیم چین تاپیه بهتر بوده و بیشتر صاحب توپ و میدان بود.

با این نتیجه صعود اندونزی و حذف چین تایپه از مسابقات قطعی شد و فردا تیم های عراق و اندونزی برای سرگروهی به مصاف هم می‌روند.

تیم چین تایپه روز گذشته هم با نتیجه ۵ بر ۲ مغلوب تیم عراق شده بود.

چاین چینگ یانگ در کنفرانس خبری بعد از شکست تیمش مقابل اندونزی گفت: اندونزی یک تیم بسیار خوب در این مسابقات بود و در یکی از بهترین گروه ها قرار گرفته بودیم.

وی گفت: تجربه بسیار مثبت از این مسابقات فرا گرفته و چیزهایی را که نمی دانستیم در این مسابقات تجربه کرده که در آینده برای پشرفت فوتسال ما کمک خواهد کرد.

این مربی تصریح کرد: ما باید مهارت فردی بازیکنان خود را افزایش دهیم و در کنار آن درک بازیکنان از بازی را تقویت نماییم.

سایان سرمربی اندونزی پس از پیروزی ۶ بر ۳ تیم فوتسال زیر ۲۰ سال اندونزی مقابل چین‌تایپه، اظهار داشت: از پیروزی که به دست آوردیم، خیلی خوشحالیم، اما بازیکنان کمی عصبی ظاهر شدند که در این سطح موضوع طبیعی به حساب می‌آید. با این حال ما نیاز داریم که برای بازی با عراق سطح تیم‌مان بالا ببریم. 

وی درمورد اخراج دروازه‌بان تیم اندونزی از زمین، گفت: این نظر داور است، اما در بازی بعد کار کردن فقط با یک دروازه‌بان کار را برای ما سخت می‌کند. البته تمام دروازه‌بان‌ها سطح بالایی دارند و امیدواریم که آماده‌سازی خوبی داشته باشیم تا در بازی بعد به مشکل نخوریم.

سرمربی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال اندونزی خاطرنشان کرد: تمام تمرکزمان را روی عراق می‌گذاریم. آنها تیم خوبی هستند و در دوره قبل نایب قهرمان شدند. ما قطعاً بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت. 

سایان در پایان گفت: انگیزه یکی از مهمترین عوامل پیشرفت ماست. بازیکنان ما بهترین عملکردشان را دارند که این برای من مهم است و از آنها تشکر می‌کنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.