کد خبر : 136277
تاریخ انتشار : شنبه 25 خرداد 1398 - 11:31
-

یاری:تکرار قهرمانی بسیار سخت خواهد بود/بر سر مسائل مالی به توافق نرسیدم

یاری:تکرار قهرمانی بسیار سخت خواهد بود/بر سر مسائل مالی به توافق نرسیدم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شهناز یاری اظهار داشت: چند پیشنهاد برای سرمربیگری تیم‌های لیگ برتری فوتسال بانوان دارم. اولویت من حضور در نامی نو بود  اما با مسئولان این تیم بر سر مسائل مالی به توافق نرسیدم.  حالا به گزینه‌های دیگر فکر می‌کنم و در یکی دو هفته آینده شرایط حضورم در یکی از این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شهناز یاری اظهار داشت: چند پیشنهاد برای سرمربیگری تیم‌های لیگ برتری فوتسال بانوان دارم. اولویت من حضور در نامی نو بود  اما با مسئولان این تیم بر سر مسائل مالی به توافق نرسیدم.  حالا به گزینه‌های دیگر فکر می‌کنم و در یکی دو هفته آینده شرایط حضورم در یکی از این تیم‌ها مشخص خواهد شد.

وی افزود: رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان ۱۸ مردادماه آغاز خواهد شد. پیش فصل لیگ بسیار مهم است. به محض مشخص شدن مذاکراتم با باشگاه‌های مد نظر برنامه تمرینات تیم را شروع می‌کنیم.

سرمربی پیشین تیم نامی نو عنوان کرد: فصل گذشته با تیم نامی نو عنوان قهرمانی را به دست آوردیم. این عنوان باعث شده انتظارات بالا برود و توقع داشته باشند تا بازهم در این فصل عنوان قهرمانی را با یکی از تیم ها به دست بیاورم.  این در حالی است که تکرار قهرمانی بسیار سخت خواهد بود و همه تیم‌ها برای کسب بهترین نتایج خود را آماده می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس دوشنبه , ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱:۵۵

پول پول پوله …. بی پوله ..له