کد خبر : 136410
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 خرداد 1398 - 16:56
دسته‌بندی نشده
-

فوتسال زیر 20 سال آسیا

سرمربی ژاپن: بازی بعدی فرصت خوبی است تا از عراق انتقام بگیریم/سرمربی ویتنام: در هر بازی پیشرفت بازیکنانم را می‌بینم

سرمربی ژاپن: بازی بعدی فرصت خوبی است تا از عراق انتقام بگیریم/سرمربی ویتنام: در هر بازی پیشرفت بازیکنانم را می‌بینم
سرمربیان دو تیم ژاپن و ویتنام از بازی گفتند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،روی سوزوکی، سرمربی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال ژاپن پس از برتری ۲ بر یک تیمش در دیدار مقابل ویتنام با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما خیلی خوشحال هستیم که به عنوان سرگروه در گروه سوم به مرحله بعدی صعود کردیم. ضمن اینکه امروز بازی خیلی سختی داشتیم و خوشحال هستیم که توانستیم به پیروزی برسیم.

وی در رابطه با دیدار آتی تیمش مقابل عراق خاطرنشان کرد: ما در دوره قبلی مسابقات مقابل عراق شکست خوردیم. بازی بعدی فرصت خوبی خواهد بود تا قدرت خودمان را نشان داده و از آن‌ها انتقام بگیریم.

سوزوکی در واکنش به این موضوع که تیمش در نیمه دوم بازی را کنترل کرد اما نتوانست دروازه حریف را باز کند، گفت: ویتنام تیمی بسیار خوب و قدرتمند است. آن‌ها خوب بازی می‌کنند. من از عملکرد بازیکنانم در طول بازی به خصوص نیمه دوم راضی هستم چون نیمه دوم کمی طولانی‌تر بود. در واقع بازیکنانم در نیمه دوم به خوبی دفاع کرده و اجازه گلزنی به حرف را ندادند.

کوچ توآن، سرمربی تیم زیر ۲۰ سال ویتنام پس از شکست ۲ بر یک تیمش در دیدار مقابل ژاپن با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما امروز بازی را باختیم و شکست خوردیم اما در هر بازی پیشرفت را در بازیکنانم می‌بینم.

وی افزود: ژاپن یکی از تیم‌های برتر آسیا است اما ما در طول بازی به خصوص در نیمه دوم پا به پای آن‌ها بازی کردیم. با این بازی مرحله گروهی برای ما تمام شد و برای مرحله بعدی آماده می‌شویم. در ادامه به نوعی تمرین می‌کنیم تا در مرحله یک‌چهارم نهایی با شرایط بهتری به میدان برویم.

سرمربی ویتنام در رابطه با نقاط ضعف تیمش در دیدار با ژاپن گفت: در طول بازی به خصوص نیمه دوم بسیار خوب بازی کردیم اما در دو گلی که دریافت کردیم، به خصوص در گل دوم بدشانس بودیم. اگر برای استفاده از موقعیت‌هایمان بیشتر تمرین کنیم، قطعاً گل‌های بیشتری به ثمر رسانده و نتایج بهتری کسب می‌کنیم.

وی در رابطه با دیدار تیمش در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل اندونزی نیز خاطرنشان کرد: ما در مرحله انتخابی این مسابقات با اندونزی هم‌گروه بودیم و بازی خوبی مقابل این تیم انجام داده و مساوی کردیم. آن‌ها تیمی سریع و تکنیکی دارند.

وی در پایان گفت: قطعاً بازی ما مقابل اندونزی سخت خواهد بود. اما تیم ما نسبت به مرحله انتخابی تغییرات زیادی داشته و پیشرفت کرده‌ایم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.