کد خبر : 136548
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 خرداد 1398 - 13:59
دسته‌بندی نشده
-

باید گل‌های کمتری دریافت کنیم

رزق:به اعتماد به نفس ، ذهن قوی و مسئولیت‌پذیری نیاز داریم/نبود این عوامل باعث شکست سنگین برابر ایران خواهد شد

رزق:به اعتماد به نفس ، ذهن قوی و مسئولیت‌پذیری نیاز داریم/نبود این عوامل باعث شکست سنگین برابر ایران خواهد شد
سرمربی تیم فوتسال زیر 20 سال لبنان با اشاره به دیدارهای گذشته تیمش اظهار داشت: ما در مرحله گروهی با دو تیم متفاوت بازی کردیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، نشست خبری پیش از دیدارهای مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا ظهر امروز در هتل لاله پارک تبریز برگزار شد.

در این نشست طارق رزق، سرمربی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال لبنان با اشاره به دیدارهای گذشته تیمش اظهار داشت: ما در مرحله گروهی با دو تیم متفاوت بازی کردیم. قرقیزستان تیمی فیزیکی بوده و یک بازی فیزیکی انجام داد اما تایلند تیم سریعی بود.

وی افزود: در بازی با تایلند اشتباهاتی داشتیم که موجب شکستمان شد. اما با توجه تعطیلی یک‌روزه و فرصت پیش‌آمده، تلاش می‌کنیم بازی خوبی مقابل ایران انجام دهیم.

رزق در ارتباط با اینکه تیمش چه تغییراتی نیاز دارد، خاطرنشان کرد: ما برای بازی با ایران به بسته‌ای از اعتماد به نفس قوی، ذهن قوی و مسئولیت‌پذیری نیاز داریم. نبود یکی از این عوامل باعث می‌شود با توجه به میزبانی تیم رقیب، شکست سنگینی را مقابل ایران متحمل شویم. مطمئن هستم که بازی مقابل ایران جوانمردانه خواهد بود و بازیکنانم تمام تلاششان را می‌کنند تا نتیجه‌ای خوب کسب کنند.

وی در پایان در ارتباط با برنامه تیمش برای دیدار با ایران گفت: ما نیاز داریم که به مسیری که قرار است ادامه دهیم برگردیم. برای بازی فردا که چالش بزرگی برای ما محسوب می‌شود، آماده هستیم. به بازیکنانم گفته‌ام که تمام بازی‌ها سخت خواهد بود و باید تمام تلاشمان را انجام دهیم.

سرمربی لبنان در پایان گفت: تمام تیم‌ها تحت‌فشار هستند اما ما نباید مقابل ایران شکست بخوریم. بازی روز گذشته را بررسی کرده‌ایم و نقاط ضعفمان را پوشش می‌دهیم تا نتیجه خوبی کسب کرده و گل‌های کمتری دریافت کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.