کد خبر : 136650
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 خرداد 1398 - 15:03
-

شمسایی:تیم زیر ۲۰ سال بدون استرس بازی کند تا فینال پیش می رود/۵ تیم خوب در این مرحله حضور دارند

شمسایی:تیم زیر ۲۰ سال بدون استرس بازی کند تا فینال پیش می رود/۵ تیم خوب در این مرحله حضور دارند
بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال کشورمان بازی‌های خوبی را از خود به نمایش گذاشته است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی بازیکن سابق تیم ملی فوتسال ایران و عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال درباره شرایط تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار کرد: تیم ملی ما جوان است و بازیکنان بسیار با انگیزه هستند و خدا را شکر در ۲ دیدار گذشته که با تیم‌های هنگ کنگ و افغانستان بازی برگزار کردیم با حمایت تماشاگران توانستیم به برتری دست یابیم  و راهشان را برای بازی فینال هموار کردند.

شمسایی درباره تیم‌های افغانستان و هنگ کنگ گفت: هنگ کنگ تیم قوی از خود نشان نداده  و من چیز خاصی از این تیم ندیدم. اما تیم افغانستان، به دلیل اینکه بازیکنانش در ایران بزرگ شده اند و به  فوتسال ایران آشنایی کافی دارند از انگیزه خوبی برخوردارند و بازی های خوبی را از خود به نمایش گذاشتند.

بازیکن سابق تیم ملی فوتسال ایران درباره سایر تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات افزود: روز گذشته و در دیدار تیم های اندونزی و عراق، تیم اندونزی بسیار عملکردخوبی داشت و من از بازی این تیم بسیار لذت بردم. حدس می‌زدم که عراق به عنوان تیم اول صعود کند. اما اندونزی در بازی با عراق تمام تکنیک و تاکتیک فوتسال را در زمین اجرا کرد و همین باعث شد نظر من را به خود جلب کند.

شمسایی عضو کمیته فنی توسعه فوتسال درباره بازی فردا تیم ملی زیر ۲۰ سال ایران و لبنان بیان کرد: لبنان حریف سختی برای ما نمی‌تواند باشد و من امیدوارم که بازیکنان تیم به توصیه‌های کادر فنی خوب گوش دهند و تمام ذهنشان را به بازی با لبنان بگذارند و بدون استرس بازی کنند تا راهشان را برای بازی فینال هموار کنند.

وی در ادامه درباره این که تایلند موفق شده که با ۸ گل تیم لبنان را شکست دهد و این که آیا ما هم می‌توانیم این تیم را پر گل شکست دهیم بیان داشت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. درست است که تایلند ۸ گل به این تیم زده، اما بازی حذفی شرایط خاصی دارد. اگر ما می‌خواستیم بین تایلند و لبنان یکی را انتخاب کنیم، قطعاً لبنان را انتخاب می‌کردیم، چون با شکست لبنان راهمان برای رسیدن به فینال راحت تر می‌شود.

شمسایی بازیکن سابق تیم لاتزیو ایتالیا در مورد این که چه تیم‌های رقیب اصلی ما در این تورنمنت هستند گفت: ما همیشه در آسیا ۲ رقیب سنتی داریم که تایلند و ژاپن هستند. اما من در این دوره تیم‌های خوبی را دیدم اندونزی تیم بسیار خوبی را وارد این مسابقات کرده است. ویتنام هم دیگر تیمی است که فوتسال در آن پیشرفت کرده است.

وی افزود: ۵ تیم خوب در این مرحله حضور دارند و ممکن است که تیم افغانستان هم بالا بیاید. اما بازی‌های حذفی مثل شمشمیر ۲ لبه است و هر کس که در آن با تمرکز بالا بازی کند می‌تواند به مرحله پایانی صعود کند.

بازیکن سابق تیم ملی فوتسال ایران در پایان صحبت هایش درباره تیم ملی زیر ۲۰ سال تاکید کرد: همه باید پشت این تیم باشیم، تیم ما جوان است و همه باید انرزی مثبت به این تیم بدهیم و خدا را شکر تماشاگران در تبریز از بازی‌های تیم ملی استقبال کرده اند و از این تیم حمایت می‌کنند و ما باید به این بچه‌ها فرصت دهیم تا خود را نشان دهند تا به امید خدا به مرحله پایانی مسابقات صعود کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.