کد خبر : 136498
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 خرداد 1398 - 12:35
-

عراقی زاده:۶۰ درصد تیم گیتی پسند تغییرکردند/بازی سوم در شهر بی طرف در هیچ جای دنیا مرسوم نیست

عراقی زاده:۶۰ درصد تیم گیتی پسند تغییرکردند/بازی سوم در شهر بی طرف در هیچ جای دنیا مرسوم نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،  قائم مقام باشگاه گیتی پسند اصفهان از تغییر ۶۰ درصدی کادرفنی وبازیکنان این تیم به منظور حضور در لیگ برتر فوتسال در فصل جاری خبر داد. محمد حسین عراقی زاده افزود: بعد از اتفاقاتی که در سال گذشته در فینال لیگ برتر فوتسال افتاد و به نایب‌قهرمانی ما در این رقابت‌ها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،  قائم مقام باشگاه گیتی پسند اصفهان از تغییر ۶۰ درصدی کادرفنی وبازیکنان این تیم به منظور حضور در لیگ برتر فوتسال در فصل جاری خبر داد.

محمد حسین عراقی زاده افزود: بعد از اتفاقاتی که در سال گذشته در فینال لیگ برتر فوتسال افتاد و به نایب‌قهرمانی ما در این رقابت‌ها منجر شد با نظر هیأت‌مدیره باشگاه، حمید بی‌غم جایگزین رضا لک به عنوان سرمربی تیم شد.

وی اظهار داشت: بی‌غم چندین سال در باشگاه گیتی پسند به عنوان مربی فعالیت می‌کرد و سال پیش نیز مس سونگون را قهرمان ایران و آسیا کرد که با بررسی‌هایی که صورت گرفت به عنوان سرمربی انتخاب شد.

عراقی زاده با اشاره به اینکه سرمربی جدیدتیم فوتسال گیتی پسند پس از معرفی کادر فنی خود را مشخص کردند اظهار داشت: بازیکنانی از تیم ما جدا شدند و یکسری بازیکن جوان و با تجربه هم جذب کردیم که روی‎هم‎رفته نزدیک ۶۰ درصد کادر فنی و بازیکنان سال پیش تیم گیتی پسند تغییر کردند.

وی تصریح کرد: بر پایه فهرست سرمربی تیم، نزدیک هشت بازیکن برای فصل جاری جذب شد، چند بازیکن هم از نفرات سال پیش هم تمدید کردند که یک بازیکن دیگر جای خالی در تیم وجود دارد.

وی گفت: برای حضور پرقدرت در رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر فوتسال کشور بر پایه برنامه‌های سرمربی تیم که یک ماه و نیم پیش به ما اعلام شد، اردویی در جزیره کیش برگزار شد و هم اکنون هم در اصفهانتمرینات به صورت منظم انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۴ تیرماه نخستین دیدار ما در شهرآورد اصفهان با تیم هایپر شاهین‌شهر برگزار می‌شود افزود: از سال ۹۲ که تیم‌های فولاد ماهان و فیروز صفه از فوتسال اصفهان جدا شدند گیتی پسند تنها نماینده اصفهان در این رقابت‌ها بود و به تنهایی بار فوتسال اصفهان را به دوش می‌کشید.

عراقی زاده گفت: از اینکه تیم هایپر شاهین‌شهر به لیگ برتر صعود کرد و به عنوان دیگر نماینده اصفهان در مسابقات حضور دارد خوشحال هستیم، برای این تیم آرزوی کامیابی می‌کنیم و امیدوارم نتایج خوبی برای فوتسال اصفهان کسب کند.

وی با بیان اینکه انتظارات از تیم گیتی پسند بالا است اظهار داشت: دیدار اول ما با هایپر شاهین‌شهر بدون تماشاگر برگزار می‌شود چون کمیته انضباطی به دلیل اعتراض تماشاگران به رئیس فدراسیون در فینال فصل گذشته یک نشست تیم ما را در بازی بدون تماشاگر محروم کردند.

عراقی زاده همچنین با اشاره به روش برگزاری لیگ برتر فوتسال کشور افزود: هفته پیش نشست هیأت‌رئیسه مدیران باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر فوتسال کشور در شهر ساری برگزار شد که روش برگزاری لیگ امسال بررسی شد.

وی گفت: در این نشست همه بر این باور بودند که برگزاری مسابقات به صورت حذفی مناسب است و اغلب لیگ‌های معتبر دنیا مانند روسیه، اسپانیا، قزاقستان و برزیل، رقابت‌ها به صورت ۲ از ۳ (۲ برد از ۳ بازی) و ۳ از ۵( ۳ برد از ۵ بازی) برگزار می‌شود در حالی که در لیگ ایران مسابقات رفت و برگشت است.

قائم مقام باشگاه گیتی پسند اصفهان با بیان اینکه سال پیش رقابت‌ها به صورت رفت و برگشت برگزار شد افزود: امسال تصمیم بر این گرفته شد که فینال این مسابقات ۲ از ۳ باشد و بازی سوم باید در شهری بی طرف باشد که این هیچ دنیا مرسوم نیست و امیدوارم یک تغییر در آئین نامه داده شود.

وی همچنین با تاکید بر پشتیبانی از تیم ملی فوتسال کشور گفت: امسال سال شلوغی برای تیم ملی است بازی‌های جام ملت‌های آسیا و انتخابی جام جهانی را در پیش داریم که می‌طلبد همه باشگاه‌ها و مدیران از برنامه‌های سرمربی تیم ملی پشتیبانی کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳

به جای ۶٠ درصد تیم خود تو باید عوض بشی
هسچ مربی از دست تو ودخالت هات دو سال بیشتر دوام نمیاره
تمام انتخابها زیر سر خودته
امیدوارم به زودی شرت کم بشه