کد خبر : 136652
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 خرداد 1398 - 15:49
دسته‌بندی نشده
-

ممرک:امیدوارم بازیکنان ما مقابل تایلند عملکرد خوبی داشته باشند

ممرک:امیدوارم بازیکنان ما مقابل تایلند عملکرد خوبی داشته باشند
عبدالرزاق ممرک، سرمربی تیم فوتسال زیر 20 سال افغانستان نیز در این نشست اظهار داشت: خوشحال هستیم که در پایان دور گروهی توانستیم به دور یک‌چهارم نهایی و جمع 8 تیم برتر مسابقات راه پیدا کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، عبدالرزاق ممرک، سرمربی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال افغانستان در مورد بازی با تایلند اظهار داشت: خوشحال هستیم که در پایان دور گروهی توانستیم به دور یک‌چهارم نهایی و جمع ۸ تیم برتر مسابقات راه پیدا کنیم.

وی افزود: با تمام احترامی که برای تمام تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات قائل هستیم، باید بگویم که در دیدار اول مقابل هنگ‌کنگ بازی راحت‌تری داشتیم و این ۳ امتیاز خیالمان را بابت صعود راحت کرد. در بازی مقابل ایران نیز می‌خواستیم به پیروزی رسیده و به عنوان صدرنشین صعود کنیم چرا که می‌خواستیم با لبنان بازی کنیم.

سرمربی افغانستان در رابطه با دیدار تیمش مقابل تایلند در مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات خاطرنشان کرد: تیم تایلند تیم خوب و قدرتمندی است ولی امیدوارم بازی خوبی مقابل این تیم به نمایش گذاشته و بتوانیم به مرحله بعدی صعود کنیم.

وی در پاسخ به اینکه تیمش برای موفقیت در مرحله بعدی به چه تغییراتی نیاز دارد، اظهار داشت: در بازی با ایران تلاش زیادی کردیم اما باید از اشتباهات مقابل این تیم درس بگیریم و از فرصت‌هایمان بیشترین استفاده را ببریم. امیدوارم بازیکنان ما مقابل تایلند عملکرد خوبی داشته باشند تا با انجام خواسته‌هایمان، بتوانیم تیم حریف را کنترل کنیم.

تیم‌های افغانستان و تایلند در چارچوب دیدارهای مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا از ساعت ۱۷ فردا در سالن شهید پورشریفی تبریز به مصاف هم می‌روند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.