کد خبر : 136649
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 خرداد 1398 - 15:32
دسته‌بندی نشده
-

مندز:بازیکنان افغانستان سریع و پرقدرت هستند/برای ما خوب است که مقابل این تیم به میدان برویم

مندز:بازیکنان افغانستان سریع و پرقدرت هستند/برای ما خوب است که مقابل این تیم به میدان برویم
سرمربی تیم فوتسال زیر 20 سال تایلند که در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف افغانستان می‌رود، در رابطه با دیدارهای گذشته تیمش اظهار داشت: ما در گروه سختی قرار داشتیم و خوشحال هستم که توانستیم به دور بعدی صعود کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، خوزه مندز، سرمربی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال تایلند که در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف افغانستان می‌رود، در رابطه با دیدارهای گذشته تیمش اظهار داشت: ما در گروه سختی قرار داشتیم و خوشحال هستم که توانستیم به دور بعدی صعود کنیم.

وی افزود: در بازی اول مقابل قرقیزستان یک بازی فیزیکی را پشت سر گذاشتیم. در بازی مقابل لبنان هم در طول بازی و هم در مجموع کمی خوش‌شانس بودیم. چراکه این تیم ۲۴ ساعت قبل از این دیدار، بازی پرفشاری انجام داده بود.

مندز در رابطه با دیدار تیمش مقابل افغانستان نیز خاطرنشان کرد: ما در مرحله بعد با تیم قدرتمند افغانستان بازی می‌کنیم. به نظرم ایران و افغانستان از شانس‌های قهرمانی این دوره از مسابقات هستند و این برای ما خوب است که مقابل این دو تیم به میدان برویم.

سرمربی تایلند در رابطه با اینکه تیمش چه برنامه‌ای برای دیدار با افغانستان دارد، خاطرنشان کرد: بازی فردا قطعاً خیلی سخت خواهد بود. اگر بازی این تیم مقابل ایران را بررسی کنید می‌بینید که نقاط ضعف خیلی کمی دارند.

وی افزود: بازیکنان افغانستان سریع و پرقدرت هستند و باید بازی مقابل ایران را به خوبی آنالیز کنیم. با این حال ما برای پیروزی باید خودمان باشیم. من با سرمربی اندونزی هم صحبت می‌کردم و آن‌ها هم موافق بودند که در شرایط آب و هوایی متفاوتی قرار داریم و این موضوع نیز روی عملکردمان تأثیر می‌گذارد.

مندز در پایان گفت: برای موفقیت در بازی فردا نه تنها به ۱۰۰ درصد بلکه به ۲۰۰ درصد آمادگی نیاز داریم. در بازی مقابل لبنان فشار زیادی را تحمل نکردیم چون می‌دانستیم که هر دو تیم به مرحله بعدی صعود کرده‌اند اما در بازی فردا باید پیروز شویم و این موضوع شرایط را سخت‌تر می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.