کد خبر : 136582
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 خرداد 1398 - 14:12
-

ناظم الشریعه: استرس بازیکنان مقابل افغانستان بی‌دلیل بود

ناظم الشریعه: استرس بازیکنان مقابل افغانستان بی‌دلیل بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم‌الشریعه که به عنوان میهمان ویژه جهت تماشای بازی فوتسال ایران و افغانستان در مسابقات فوتسال زیر ۲۰ سال ‌آسیا که در تبریز در حال برگزاری است دعوت شده بود در مورد این بازی، گفت:در همین ابتدا  باید به کادر فنی  و بازیکنان جوان  تیم ملی زیر ۲۰ سال برای

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم‌الشریعه که به عنوان میهمان ویژه جهت تماشای بازی فوتسال ایران و افغانستان در مسابقات فوتسال زیر ۲۰ سال ‌آسیا که در تبریز در حال برگزاری است دعوت شده بود در مورد این بازی، گفت:در همین ابتدا  باید به کادر فنی  و بازیکنان جوان  تیم ملی زیر ۲۰ سال برای صعود به مرحله یک چهارم تبریک می‌گویم و تبریک دوم من به مردم آذربایجان شرقی به خصوص شهر تبریز برای میزبانی خوبشان در این مسابقات است.

وی در ادامه گفت: ما باید قبول داشته باشیم که تیم ایران باید بهتر از اینها باشند اکثر بازیکنان تیم ملی افغانستان در ایران زندگی می‌کنند و در تیم‌های مختلفی هم حضور دارند آنها به تمام نقاط ضعف و  قوت فوتسال ایران کاملاً آشنایی دارند.  در بازی روز گذشته تیم افغانستان  به صورت انفرادی شرایط خوبی داشت اما به صورت تیمی شرایط خاص تاکتیکی و برنامه‌ای برای بازی با ایران نداشت. البته این موضوعات دلائلی دارد که همه می‌دانند این تیم شرایط تاکتیکی خوبی در کشورشان ندارد.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: تیم ایران تیمی سرشار از بازیکنان جوان و پرانرژی و کادر فنی خوبی را داراست، همه می‌دانند که فوتسال و لیگ‌های ایران در جهان جایگاه مناسبی دارند. نکته‌ای که روز گذشته ما از آن غافل بودیم و باعث شد که اختلاف ما در بازی با افغانستان کم باشد. استرس بازیکنان ناشی از این بازی بود، تیم ایران بی‌خود و بی‌جهت استرس داشت.

ناظم‌الشریعه گفت: بازیکنان تیم ملی نباید در شرایطی که خودمان میزبانیم و از طرفی قدرت برتر فوتسال آسیا نیز هستیم اینقدر استرس داشته باشند. شما ببینید ۲۶ دقیقه  از بازی تیم افغانستان ۵ خطا داشت اما ما در این مدت  فقط توانستیم یک پنالتی به دست بیاوریم این موضوع نشان داد که بازیکنان ما خیلی استرس دارند.

وی در پایان گفت:  همه می‌دانیم که این تیم زیر ۲۰ سال است و بازیکنان جوانی دارد و آنها احتیاج به زمان بیشتری دارند که به شرایط مساعد و ایده‌آل خود برسند. من مطمئنم رفته رفته بازی‌های این تیم بهتر می‌شود و خود را برای رقابت‌های بالاتر که سخت‌تر است آماده می‌کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس دوشنبه , ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵

دلیلش رو از خودت جویا شو که هربار اومدی مشهد آقای شاندیزی از طریق دوست پولدارش به شما طلا و نقره داد تو رستوران ارم تا بیاد تو کادر فنی تیم ملی.تاسف بر انگیزه آقای ناظم الشعریعه که به یه بی ادب مثل حمید شاندیزی این جایگاه رو دادین.این اقا هیچی جز ادعا نداره متاسفانه

نام دوشنبه , ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۸

دلیلش معلومه چون بجاى تیّم ملى ایران تیّم ملى مشهد درست کرده و شما هم مشاورش بودى که هاشم زاده رو دادى بهش حالا همتون ترسیدین و استرس دارین !!!

نام سه شنبه , ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰:۴۶

خورت تو داشتی اون بالا داشتی از استرس میمردی ؟؟ دو تا پاس نمی تونستند بهم بدهند اینم مربی سفارشی جنابعالی !!