کد خبر : 136711
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 خرداد 1398 - 13:58
-

جهانچی: هنوز شرایطم برای ادامه همکاری با شهرداری رشت معلوم نیست

جهانچی: هنوز شرایطم برای ادامه همکاری با شهرداری رشت معلوم نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،معصومه جهانچی سرمربی فصل پیشین تیم فوتسال شهرداری رشت اظهار داشت: هنوز معلوم نیست که در فصل جدید با تیم شهرداری رشت در لیگ برتر فوتسال بانوان شرکت کنم. تصمیم قطعی در این خصوص تا امروز گرفته نشده است. او تصریح کرد: هزینه‌های لیگ فوتسال بانوان به غیر از ورودی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،معصومه جهانچی سرمربی فصل پیشین تیم فوتسال شهرداری رشت اظهار داشت: هنوز معلوم نیست که در فصل جدید با تیم شهرداری رشت در لیگ برتر فوتسال بانوان شرکت کنم. تصمیم قطعی در این خصوص تا امروز گرفته نشده است.

او تصریح کرد: هزینه‌های لیگ فوتسال بانوان به غیر از ورودی تیم‌ها برای شرکت در مسابقات بالا است. هزینه‌های پرواز و هتل هم بر دوش حامیان مالی تیم‌ها سنگینی می‌کند، اما بیشترین هزینه‌ای که شاید برای تیم‌ها پرداختش دشوار باشد همین پرداخت قرارداد‌های بازیکنان و کادرفنی است که بیشترین فشار را به اسپانسر‌ها وارد می‌کند.

او افزود: شهرداری رشت در فصل گذشته ۶۰ تا ۷۰ درصد قرارداد‌ بازیکنان را پرداخت کرد. یکسری از بازیکنان ۶۰ درصد قراردادشان را گرفتند و برخی دیگر ۷۰ درصد، اما باشگاه فقط ۴۰ درصد از قرارداد اعضای کادرفنی را پرداخت نمود.

فوتبال بانوان تبلیغاتی برای آقایان ندارد

جهانچی در ادامه گفت: هر چند فدراسیون فوتبال به تیم‌های لیگ برتری آقایان اعلام کرد که اگر در بخش بانوان تیم داری کنند ۲ تا سه درصد از پنج درصد پولی را که به خاطر قرارداد هایشان باید به فدراسیون بپردازند را نمی‌گیرد، اما باز هم آقایان تمایلی به فعالیت در بخش بانوان ندارند، زیرا فوتبال بانوان برای آن‌ها جنبه تبلیغاتی ندارد و اسپانسر‌ها دوست دارند در جایی سرمایه گذاری کنند که برای آن‌ها منفعت و تبلیغات داشته باشد.

سال گذشته فدراسیون به تیم‌ها توپ نداد

سرمربی فصل پیشین شهرداری رشت در ادامه گفت: فدراسیون فوتبال در سال‌های گذشته پنج توپ به هر تیم لیگ برتر فوتسال بانوان می‌داد، اما فصل گذشته چنین کاری نکرد و در نتیجه مشکلاتی هم به وجود آمد و تیم‌ها با توپ‌های تمرینی خودشان که اغلب بی کیفیت هم بودند مسابقات را برگزار می‌کردند. امیدوارم در فصل آینده کمیته فوتسال تمهیدات لازم را در این خصوص بیاندیشد و لااقل به هر تیم ۲ تا توپ را بدهند.

فوتسال بانوان با این تورم و مشکلات نیاز به حمایت مالی دارد

او تصریح کرد: بانوان نیاز به توجه و حمایت مالی مسئولان دارند. اگر شرکت‌هایی با تیم داری در لیگ بانوان می‌توانستند معافیت مالیاتی بگیرند، اتفاق درخشانی برای ورزش بانوان کشورمان رخ می‌داد، چون خیلی از صاحبان این شرکت‌ها برای استفاده از این امتیاز مالی به سمت تیم داری در ورزش‌های گروهی بانوان می‌افتادند.

جهانچی افزود: برگزاری پلی آف معنای خاصی در فوتسال بانوان ما نداشت و سال گذشته هم برای اولین بار در لیگ به اجرا درآمد. سال‌های گذشته یکسری تیم‌ها برای بازی مقابل تیم‌های قوی لیگ به دلیل گل آوراژ بالا نمی‌رفتند، اما پلی آف این مسائل را هم به نوعی حل کرده است.

او در ادامه گفت: بانوان فوتسالیست ما پنج درصد از مبلغ قرارداد‌های آقایان را هم می‌گیرند، اما به اندازه آن‌ها تلاش می‌کنند و حرفه‌ای هستند، ما انتظار داریم وضعیتمان روز به روز نسبت به گذشته بهتر شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.