کد خبر : 136708
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 خرداد 1398 - 13:41
دسته‌بندی نشده
-

فوتسال زیر20 سال آسیا

سرمربی اندونزی:مقابل پاورپلی حریف مشکل داشتیم/ می‌خواهیم قهرمان آسیا شویم

سرمربی اندونزی:مقابل پاورپلی حریف مشکل داشتیم/ می‌خواهیم قهرمان آسیا شویم
سرمربی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال اندونزی مدعی شد که تیمش به دنبال قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیاست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سایان کارمادی پس از پیروزی ۷ بر ۵ تیم فوتسال زیر ۲۰ سال اندونزی مقابل ویتنام، اظهار داشت: بازی خوبی بود. ما شناخت زیادی از ویتنام داشتیم، اما مشکل ما دفاع در مقابل «پاور پلی» حریف بود که ۴ گل دریافت کردیم. با این حال از کسب این پیروزی خیلی خوشحالیم و خدا را شکر می‌کنیم. 

وی ادامه داد: کمبود تمرکز باعث شد که در اواخر بازی گل‌های زیادی بخوریم. باید این مشکل را برای آینده برطرف کنیم. ویتنام تیم خوبی بود و در پاور پلی هم خیلی خوب کار کرد. آنها خیلی زود رو به این نوع بازی آوردند و این نشان می‌دهد که ویتنام روی بازی پاور پلی خیلی تمرین داشت.

سرمربی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال اندونزی در پاسخ به این سوال که «دوست دارید در مرحله بعد با افغانستان روبه‌رو شوید یا به مصاف تایلند بروید؟»، گفت: افغانستان تیم قدرتمندی است و بازیکنان خوبی دارد. ما با تایلند هم قبلاً بازی کردیم. بنابراین فکر می‌کنم با هر کدام که بازی کنیم، بازی جذابی خواهد بود. 

کارمادی راجع‌به اهداف تیمش در این مسابقات، یادآور شد: ۸ ماه است که خودمان را برای این مسابقات آماده می‌کنیم. ما قهرمانی را می‌خواهیم ، اما رسیدن به آن سخت است. با این حال هدف اصلی ما لذت بردن از فوتسال است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.