کد خبر : 136704
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 خرداد 1398 - 13:26
-

شمسایی: ژاپن و تایلند همیشه دو رقیب سنتی ایران در مسابقات بودند/ همه باید این تیم را حمایت کنند

شمسایی: ژاپن و تایلند همیشه دو رقیب سنتی ایران در مسابقات بودند/ همه باید این تیم را حمایت کنند
عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال فوتبال ساحلی گفت: تیمهای ملی فوتسال ژاپن و تایلند همیشه رقیبان سنتی ایران هستند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی در مورد شرایط تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال در مسابقات قهرمانی آسیا  که در تبریز در حال برگزاری است گفت: تیم ملی زیر ۲۰ سال شاکله تیم ملی بزرگ سالان است و این تیم دارای بازیکنان  جوان و با انگیزه است و در ۲ دیدار گذشته که با تیم‌های هنگ کنگ و افغانستان داشتند با غلبه بر آنها به خوبی توانستند به مرحله یک چهارم صعود کردند. 

شمسایی گفت:  در مورد بازی اول با  هنگ کنگ من از این تیم عملکرد خوبی را شاهد نبودم  و حرف خاصی در رابطه با این تیم ندارم. اما تیم افغانستان، به دلیل اینکه بازیکنانش در ایران بزرگ شده اند و به  فوتسال ایران آشنایی کافی داشتند ما بازی سختی در مقابل این تیم داشتیم که خدارا شکر بازیکنان تیم ملی به خوبی توانستند این تیم را هم پشت سر بگذارند و به مرحله بعد صعود کنند.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال گفت:  زمانی که من در تبریز حضور داشتم متوجه شدم سرمربی تیم‌های ملی بزرگ سالان تایلند،اندونزی ،ژاپن و یتنام حضور دارند این موضوع نشان دهنده این است که این مسابقات برای کشورهای شرکت کننده آسیایی مهم است و همچنین این موضوع نشان دهنده پیشرفت فوتسال در آسیاست و همه کشورها به دنبال توسعه این ورزش هستند.

 عضو کمیته فنی توسعه فوتسال  و فوتبال ساحلی در مورد لبنان حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی گفت: تیم ملی زیر ۲۰ سال لبنان  نمی‌تواند حریف سرسختی برای تیم ما باشد امیدوارم که بازیکنان زیر ۲۰ سال ما به توصیه‌های کادر فنی خوب گوش دهند و بدون استرس بازی کنندو به راحتی به مرحله نیمه نهایی صعود کنند.

وی گفت:  تیم‌های ملی فوتسال ایران  همیشه در آسیا ۲ رقیب سنتی دارند که تایلند و ژاپن هستند. اما من در این دوره  متوجه شدم که فوتسال در آسیا پیشرفت خوبی داشته و اندونزی ویتنام تیم بسیار خوبی را وارد این مسابقات کرده و در حال حاضر مدعی هم هستند البته تمام تیم‌های صعود کننده به مرحله  یک چهارم خوب هستند اما با توجه به مرحله حذفی فقط ۴ تیم می‌تواند به مرحله پایانی صعود کنند.

 وی در پایان گفت: همه ما باید  با توجه به جوان بودن تیم ملی زیر ۲۰ سال  از این تیم دفاع کنیم و انرژی مثبت به این تیم تزریق کنیم  تا به امید خدا به مرحله پایانی مسابقات صعود  و مجددا قهرمان آسیا شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.