کد خبر : 136733
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 خرداد 1398 - 21:04
دسته‌بندی نشده
-

شگفتی‌سازی امید‌های افغانستان با راهیابی به نیمه نهایی آسیا

شگفتی‌سازی امید‌های افغانستان با راهیابی به نیمه نهایی آسیا
تیم فوتسال زیر ۲۰ سال افغانستان توانست با پیروزی مقابل تایلند به مرحله نیمه‌نهایی دومین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا راه پیدا کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم‌های تایلند و افغانستان در سومین بازی از دیدارهای مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا از ساعت ۱۷ امروز در سالن شهید پورشریفی تبریز به مصاف هم رفتند.

شاگردان عبدالرزاق ممرک در تیم افغانستان پس از شکست نزدیک مقابل ایران با انگیزه‌ای مضاعف برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی مقابل تایلند به میدان رفتند و در دقیقه ۲ توسط سید حسین موسوی به گل نخست بازی دست پیدا کردند.

پس از این گل باز هم تیم افغانستان عملکرد بهتری نسبت به شاگردان خوزه مندز داشت و توانست برتری خود را حفظ کند. موسوی در دقیقه ۱۴ گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند تا اختلاف دو تیم به ۲ گل برسد. در فاصله ۲ دقیقه مانده به پایان نیمه نخست فرزاد محمودی گل سوم افغانستان را به ثمر رساند تا این نیمه با برتری ۳ بر صفر شاگردان ممرک به پایان برسد.

در نیمه دوم تایلند شروع بهتری داشت و در دقیقه ۲۲ اون یونگ‌سن یکی از گل‌های خورده این تیم را جبران کرد. پس از این گل بازی متعادل‌تر دنبال شد اما تایلند که رو به سیستم ۵ نفره آورده بود، در دقیقه ۳۸ با اشتباه بازیکن افغانستان به گل دوم رسید. این بازی در نهایت با برتری ۳ بر ۲ افغانستان به پایان رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس چهارشنبه , ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰

تیترتون زده فینال چیه تازه نیمه نهایی رفتن افغانا