کد خبر : 136721
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 خرداد 1398 - 16:18
-

شیربیگی: سطح لیگ فوتسال بانوان ایران از خیلی کشور‌های آسیایی بالاتر است

شیربیگی: سطح لیگ فوتسال بانوان ایران از خیلی کشور‌های آسیایی بالاتر است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سارا شیربیگی بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان و خانم گل آسیا ، اظهار داشت: من قرارداد ۲ ساله با تیم نامی نو اصفهان دارم و طبق قرارداد فصل جدید را هم باید برای این تیم بازی کنم، اما هنوز هیچ صحبتی با نامی نو نکرده ام. لیگ بانوان در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سارا شیربیگی بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان و خانم گل آسیا ، اظهار داشت: من قرارداد ۲ ساله با تیم نامی نو اصفهان دارم و طبق قرارداد فصل جدید را هم باید برای این تیم بازی کنم، اما هنوز هیچ صحبتی با نامی نو نکرده ام. لیگ بانوان در ایران سختی‌های خودش را دارد، اما من علاقه‌ای به لژیونر شدن ندارم چرا که سطح لیگ کشورمان از خیلی کشور‌های آسیایی بالاتر است و مسابقات ما با کیفیت بالاتری نسبت به آن‌ها برگزار می‌شود.

او تصریح کرد: اگر بخواهیم در لیگ‌های معتبر اروپایی بازی کنیم با مشکلاتی روبه رو هستیم از جمله مسئله حجاب، که یکسری تیم‌ها آن را نمی‌پذیرند و شرایط سخت دیگری هم که این بین وجود دارد موضوع روادید ما است.

خانم گل بودن من حرف است چندان تاثیری در قرارداد هایم نداشت

شیربیگی افزود: فصل گذشته من هم بهترین پاسور و هم خانم گل لیگ شدم، اما چندان تاثیری روی مبلغ قراردادم نداشت. اینکه شما یک بازیکن ملی پوش باشی و به عنوان یک بازیکن باتجربه و باکیفیت در زمین بازی کنید تاثیر زیادی روی دریافتی شما دارد، اما تا به حال راجب خانم گلی در قرارداد‌های من حرفی زده نشده است.

او در ادامه گفت: کاش فدراسیون فوتبال ما بخشی از درآمد به دست آمده از فوتبال آقایان را خودش صرف تیم‌های بانوان کند و حداقل به تیم‌ها توپ یک دست و مناسب دهد. در مسابقات فصل پیش هر تیمی یک توپ داشت و تیم‌هایی مانند ملی حفاری و نفت آبادان که سابقه چندین ساله در تیم داری فوتسال بانوان دارند و زیر نظر شرکت نفت هستند اکنون با آن همه رزومه کاری با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند در صورتیکه این تیم‌ها قوی‌ترین و با ریشه‌ترین تیم‌های لیگ بانوان هستند. ما بانوان سختی‌های زیادی را متحمل می‌شویم و وقتی حمایتی از ما صورت نمی‌گیرد دل سرد می‌شویم.

۷۰ درصد از قراردادم را گرفتم

خانم گل آسیا گفت: ۷۰ درصد از مبلغ قرارداد فصل پیشم با نامی نو اصفهان را دریافت کرده ام و اینک تنها ۳۰ درصد از قراردادم باقی مانده به اضافه پاداش قهرمانی لیگ که قولش را به ما بازیکنان داده بودند. در این بین یکسری از بازیکنان پاداششان را به طور کامل دریافت کرده اند و بقیه نیز هفته به هفته مبالغشان را دریافت می‌کنند.

پلی آف را دوست داشتم

شیربیگی افزود: برگزاری پلی آف را دوست داشتم و از برگزاری آن در فصل پیش لذت بردم هر چند مسابقات طول کشید و یکسری تیم‌ها از لحاظ مالی کم آوردند، اما جذابیت لیگ به مقدار قابل توجهی بالا رفته بود. همه تیم‌ها برای قرار گرفتن جز چهار تیم اول جدول تلاش می‌کردند و تا روز آخر تکلیف قهرمان مشخص نبود و اینکه روز آخر بازی فینال و رده بندی را یکجا برگزار کردند نشاط خاص خودش را داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس چهارشنبه , ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹

شما کیفیتتون باید ۱ نیم برابر بازیکنای اروپایی باشه تا لژیونرتون کنن که نیستین بهونه ویزا و حجاب رو الکی نیارین اگر خانم گل نبودی مطمین باش اینقدر مشتری نداشتی حالا واسه خانم پاس گل هم خواب پول دیدی زیاد مصاحبه میکنی دیده تر بشی بعد میگی چرا واسه ت شایعه زیاد درست میشه تقصیر خودته پس سرتو بنداز پایین و کارتو بکن