کد خبر : 136713
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 خرداد 1398 - 14:02
-

غلامی: امید داشتیم فرشته کریمی راه لژیونر شدن را برای ملی پوشان باز کند/ قرارداد بازیکنان ملی ۵۰ میلیون است

غلامی: امید داشتیم فرشته کریمی راه لژیونر شدن را برای ملی پوشان باز کند/ قرارداد بازیکنان ملی ۵۰ میلیون است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نسیمه غلامی کاپیتان تیم ملی فوتسال بانوان اظهار داشت: هنوز مشخص نیست در فصل جدید برای کدام تیم بازی کنم و لژیونر شوم و حضور در لیگ‌های معتبر دنیا را تجربه کنم، اما لژیونر شدن در بخش بانوان کار سختی است. حتی فرشته کریمی هم به ایتالیا رفت تا آنجا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نسیمه غلامی کاپیتان تیم ملی فوتسال بانوان اظهار داشت: هنوز مشخص نیست در فصل جدید برای کدام تیم بازی کنم و لژیونر شوم و حضور در لیگ‌های معتبر دنیا را تجربه کنم، اما لژیونر شدن در بخش بانوان کار سختی است. حتی فرشته کریمی هم به ایتالیا رفت تا آنجا بازی کند، اما کارش درست نشد، همگی ما امید زیادی داشتیم که فرشته راه را برای لژیونر شدن ما هم باز کند.

او تصریح کرد: مشکلات در لیگ فوتسال سال گذشته کم بود. برگزاری پلی آف هم یک اتفاق خیلی خوب برای تیم‌ها بود، اما مسائل مالی همیشه در ورزش بانوان مشکل ایجاد کرده است. هنوز تیم‌هایی هستند که از سال گذشته قرارداد‌های بازیکنانشان را پرداخت نکرده اند حتی ملی حفاری که یک تیم باسابقه در بخش بانوان است پول بازیکنانش را به طور کامل پرداخت نکرده است.

غلامی تصریح کرد: فصل پیش من در پویندگان فجر شیراز بازی می‌کردم و خوشبختانه پول قراردادم را دریافت کردم، اما ۲۰ درصد از قرارداد ما را ندادند و دلیلش هم این بود که تیم ما نتوانست به مرحله پلی آف صعود کند. در قرارداد ما نیامده بود که اگر تیم مقام نیاورد ۲۰ درصد از پول ما را کسر می‌کنند، اما چون مسئولان باشگاه هدفشان روی مقام آوردن تیم بود و ما نتوانستیم به پلی آف صعود کنیم، این درصد از قرارداد ما کسر شد.

با برگزاری پلی آف موافق هستم

او در ادامه گفت: با برگزاری پلی آف در لیگ بانوان موافق هستم. انگیزه و نشاط را به فوتسال آورد، سال‌های پیش یکسری تیم‌های ضعیف در مقابل تیم‌های قوی لیگ حاضر نمی‌شدند و دلیلش هم این بود که نمی‌خواستند با تعداد گل بالا ببازند و تفاضل گل هایشان در جدول زیاد شود، اما خدا را شکر در فصل ۹۷ چنین اتفاقی رخ نداد. مزیت دیگر پلی آف این بود که تا لحظه آخر تکلیف قهرمان لیگ مشخص بود، اما سال‌های قبل تیم قهرمان چهار هفته مانده به پایان مسابقات مشخص می‌شد.

قرارداد ملی پوشان در لیگ بانوان ۵۰ تا ۶۰ میلیون است

کاپیتان تیم ملی افزود: بازیکنان ملی پوش در لیگ قراردادی معادل با ۵۰ تا ۶۰ میلیون تومان دارند، اما وضعیت قرارداد سایر بازیکنان خیلی بد است حتی شاید پنج تا ۱۰ میلیون تومان برای بازی در یک فصل بگیرند. خانم گل شدن هم می‌تواند در مبلغ قرارداد‌های ما تاثیر بگذارد، اما من خودم بیشتر به موفقیت تیمم فکر می‌کنم تا خانم گل شدن.

غلامی افزود: متاسفانه آنقدری که به ورزش آقایان توجه می‌شود به بخش بانوان توجه نمی‌کنند، در فوتبال آقایان همیشه اسپانسر وجود دارد، اما در بخش بانوان تیم‌های محدودی هستند که در لیگ هزینه می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس چهارشنبه , ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۲

بانوان مسابقاتشون شاید حساسیت داشته باشه ولی کیفیت نداره دقت و قدرت و حمایت تیمی و سرعت خیلی ضعیفتر از اقایونن به همین خاطر کمتر بیننده داره طبیعیه که اسپانسر هم به فکر جیب خودشه هر وقت تونستین با تلاش و تمرین زیاد نصف کیفیت اقایونو داشته باشین اعتراض کنین