کد خبر : 136818
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 خرداد 1398 - 13:54
-

توسلی: حمایت شایسته‌ای از فوتسال بانوان نمی‌شودپلی آف در لیگ بانوان باید مانند آقایان برگزار شود/انعکاس رسانه‌ای فوتسال بانوان بهتر شده است

توسلی: حمایت شایسته‌ای از فوتسال بانوان نمی‌شودپلی آف در لیگ بانوان باید مانند آقایان برگزار شود/انعکاس رسانه‌ای فوتسال بانوان بهتر شده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فرزانه توسلی دروازه بان تیم ملی فوتسال بانوان اظهار داشت: هنوز یک فصل دیگر با تیم نامی نو اصفهان قرارداد دارم، اما هنوز این باشگاه ۳۰ درصد از قرارداد و پاداش قهرمان را تسویه نکرده است. با چند تیم دیگر هم برای بازی در فصل جدید صحبت کردم، اما

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فرزانه توسلی دروازه بان تیم ملی فوتسال بانوان اظهار داشت: هنوز یک فصل دیگر با تیم نامی نو اصفهان قرارداد دارم، اما هنوز این باشگاه ۳۰ درصد از قرارداد و پاداش قهرمان را تسویه نکرده است. با چند تیم دیگر هم برای بازی در فصل جدید صحبت کردم، اما وضعیت اسپانسر در بخش بانوان خیلی بد است. تک تک ما ورزشکاران سخت تمرین می‌کنیم، اما این دغدغه را داریم که در فصل جدید برای کدام تیم بازی کنیم.

او تصریح کرد: این موضوع خیلی آزار دهنده است که ما هر سال نگران این هستیم که لیگی در بخش بانوان برگزار می‌شود یا اسپانسری هست که از ما حمایت کند یا نه. متاسفانه مشکلات برطرف نمی‌شوند و آن طور که شایسته است از فوتسال بانوان هیچ وقت حمایت نشده، ما از زندگی خودمان می‌زنیم تا به موفقیت و قهرمانی برسیم و پرچم ایران را تا اوج آسیا بالا ببریم، اما توجه مسئولان به بانوان خیلی کم است.

پلی آف در لیگ بانوان باید مانند آقایان برگزار شود

توسلی افزود: سال گذشته مرحله پلی آف به ما کمک زیادی کرد تا قهرمان شویم و یکسری از اشتباهاتمان را جبران کنیم و لیگ را هم جذاب‌تر کرد به طوریکه چهار بازی آخر مرحله پلی آف خیلی سنگین بود و شرایط همه تیم‌ها برای قهرمانی مانند هم بود. پلی آف یکسری مشکلات هم در بخش بانوان داشت به طور مثال آمدند و آمار گل زده در خانه حریف را حساب کردند در صورتی که در بخش آقایان همیشه برد ۲ از سه بازی ملاک است، در بخش بانوان هم باید چنین چیزی رخ دهد.

برخی شهرها  استقبال خوبی از بازی‌های فوتسال بانوان دارند

دروازه بان تیم ملی در ادامه گفت: بعضی از شهر‌ها تماشاگران حمایت خیلی خوبی از فوتسال بانوان می‌کنند و برای تماشای بازی‌های لیگ به سالن می‌آمدند به طور مثال شهر‌هایی مانند مشهر و آبادان که موقع بازی تیمشان تعداد نفرات بالایی می‌آمدند، اما هنوز به آن ایده آل نرسیده ایم، بازی فینال هم طوری بود که اعضای خانواده و دوستان من توانستند به سالن بیاید و در جایگاه ویژه بازی را تماشا کنند.

انعکاس رسانه‌ای فوتسال بانوان بهتر شده است

او افزود: خوشبختانه در سال‌های اخیر شاهد انعکاس خبری مناسبی از فوتسال بانوان بودیم، اما‌ ای کاش مانند سال‌های گذشته فدراسیون تیم‌های آقایان را مجاب می‌کرد در بخش بانوان هم تیم داری کنند. الان پوشش خبری خوبی را شاهد هستیم و بهانه‌ای برای حامیان مالی وجود ندارد که بخواهند بگویند پولی که در بخش بانوان صرف می‌کنند دیده نمی‌شود. مشکلات مالی آن قدر بخش بانوان را آزار می‌دهد که برخی تیم‌ها از فصل گذشته تا کنون با بازیکنانشان تصویه حساب نکرده اند.

توپ ها بازهم مشکل دارند

توسلی تصریح کرد: توپ‌های فصل پیش مشکل داشت، ما از یک جور توپ در تمرینات استفاده می‌کردیم و شهر‌های دیگر که می‌رفتیم توپشان با ما تفاوت داشت. این موضوع در کیفیت بازی تاثیر می‌گذارد. نمی‌شود که هر تیم با هر توپی که دوست دارد مسابقه را برگزار کند فدراسیون باید چند توپ یک دست به هر تیمی بدهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس شنبه , ۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱:۰۹

تمرین کنین کیفیتتونو بالا ببرین وقتی کیفیت بازی و تعداد تماشاگراتون یک دهم آقایون نیست چه انتظاری از اسپانسر بیچاره دارین؟