کد خبر : 136895
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 خرداد 1398 - 21:28
دسته‌بندی نشده
-

شاندیزی: ژاپن شانسی برد!

شاندیزی: ژاپن شانسی برد!
سرمربی تیم فوتسال زیر 20 سال ایران پیروزی ژاپن برابر تیمش را شانسی دانست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید شاندیزی، سرمربی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال ایران پس از شکست ۸ بر ۴ تیمش در دیدار نیمه نهایی مقابل ژاپن اظهار داشت: فوتسال است و زمین باید یک برنده داشته باشد. ما خوش‌شانس نبودیم و در ۳۰ ثانیه پایانی، داور یک پنالتی برای آنها گرفت و توانستند به بازی برگردند.

وی افزود: ما می‌توانستیم برنده باشیم اما بازی برگشت و ژاپن شرایط خودش را پیدا کرد. به هر حال باید یک برنده در زمین باشد و آن هم خوش‌شانسی ژاپن بود که بازی را برد.

شاندیزی در مورد از دست رفتن تمرکز بازیکنانش پس از دریافت گل چهارم بازی گفت: از بچه هایم راضی هستم همه آن‌ها تلاششان را کردند. فکر نمی‌کنم که بازیکن‌هایمان تمرکزشان را از دست داده باشند. گاهی اوقات شانس های ورزشی به سود و گاهی به ضرر ما است اما اینکه بگوییم به خاطر عدم تمرکز گل خوردیم درست نیست.
سرمربی ایران ادامه داد: تیم ژاپن دست و پا بسته نبود. ما هم بازی خوبی انجام دادیم و مالکیت بیشتری هم داشتیم. شاید اگر آن توپ ما که به تیرک خورد به گل می رفت، نتیجه بازی تغییر می کرد و ما الان پیروز بودیم. اشتباه داوری هم جزو بازی است اما نمی تواند نتیجه را تغییر دهد.
وی افزود: در مواقعی که توپ های ما به تیرک خورد، ژاپن از فرصت استفاده و دروازه مان را باز کرد. اما من از همه بازیکنان راضی هستم چون تمام تلاششان را به کار بستند تا به پیروزی برسند.
شاندیزی در رابطه با استفاده از سیستم ۵ نفره در دقایق پایانی بازی گفت: این سیستم یک نوع بازی ریسکی است و زمانی که عقب هستید و برای برد تلاش می کنید، رو به این سیستم می آورید. روی این موضوع هم کار کرده بودیم. در ۵ دقیقه دوم وقت های اضافی سوار بر بازی بودیم اما روی گل دومی که دریافت کردیم، اختلاف به ۲ گل رسید و دیگر زمانی نداشتیم به همین دلیل ریسک را به جان خریدیم و پاورپلی کردیم. فکر می کنم داور هم می توانست دو پنالتی برای ما اعلام کند که اگر این طور می شد، نتیجه بازی تغییر می کرد.
سرمربی تیم زیر ۲۰ سال ایران ادامه داد: باید یک عذرخواهی هم بابت اعتراض نا به جای بازیکن تیمم به داور داشته باشم. داور هر چقدر هم که اشتباه کرده باشد، بازیکن نباید این گونه اعتراض کند.
وی در رابطه با اینکه تیمش برای فینال آمده بود اما باید در دیدار رده بندی به میدان برود گفت: الان شرایط سخت است بازیکنان ما با روحیه خوبی آمده بودند و می‌خواستند با پیروزی به فینال بروند. اما این شکست روحیه تیممان را شکننده کرد و ترسم این است که بچه‌ها نتوانند خودشان را از نظر روحی برای بازی بعدی ریکاوری کنند. اما تمام تلاشمان را می کنیم تا بازیکنانمان را برای بازی آینده آماده کنیم.
سرمربی ایران در پایان گفت: تلاش می‌کنیم تا با ارائه بازی جوانمردانه در بازی آینده به پیروزی برسیم. کادر فنی کار سختی دارد اما تمام تلاشمان را می کنیم تا بتوانیم آن را انجام دهیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 11 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس پنجشنبه , ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۳

وقتی شاندیزی سرمربی باشه وضع از این بهتر نمیشه
از همون شادی بازی با افغانستان مشخص بود عیاری نداریم

MGH پنجشنبه , ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۲

آفرین به این مصاحبه حرفه‌ای از مربی با دانش و آینده‌دار کشورمون موفق باشی، توپ که به تیر میخوره یا داوری که هند رو نمیبینه، تقصیر شما و بازیکنان نیست

بهارشراهی پنجشنبه , ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۹

فوتساله دیگه!
ولی از زمان بازیهای تدارکاتی و همچنین ازاول مسابقات دست ودلمون میلرزید از این تیم و من یکی میدونستم به مشکل میخوره
ولی در کل زحمتشون رو کشیدند و این آخر دنیا نیست
سربلند ایران و ایرانی

نام پنجشنبه , ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۱

بس کن بابا چقدر حرف بى ربط میزنى؟!! ژاپن شانسى گل زد ! ژاپن شانسى پنج نفره گل زد !! ژاپن شانسى پنج نفره رو دفاع کرد !! آبروى فوتسال ایران رو توى جهان بردید بازم ول نمیکنى؟!! برو بابا اینکاره نیستى این دروازبان بود توى گل بود؟!!!! وقتى همه بچه هاى مشهد رو میارى تیم ملى همین میشه نه تمرکز دارى نه کار فنى بلدى فقط حرف حرف حرف شدى لب و دهن فقط !!!!

هوادار فوتسال اصفهان پنجشنبه , ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۳

سلام و خسته نباشید
این جوونا را رها نکنید لطفا
گندی که زدید رو هم توجیه نکنید لطفا

ناشناس جمعه , ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰:۰۵

شما یه تیم بیارید که شاندیزی اونجا سرمربی بوده و اون تیم نتیجه گرفته!!!این اقا هیچوقت باور نداره هیچ دانشی از فوتسال نداره و اگه لابی گری و رشوه ها در مشهد تو اردوهای تیم ملی اتفاق نمی افتاد این آقا هنوز تو خونش بود.این همه مربی با دانش و بهتر ازین اقا هست ایشون به ناحق شده سرمربی این تیم.اقای شاندیزی شما در حد یه تیم لیگ دو هم نیستی چه برسه تیم ملی.تمام بازی هارو شانسی بردیم تا قبل این بازی حالا که ۸ تا خورده میگه شانسی باختیم.این نشان از دانش نداشته ی شماست

حميد جمعه , ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰:۴۳

پر رویى و حماقت هم حدى دارد. ابروى فوتسال ایران را بردى هنوز نفهمیدى که دروازه بان ایران سوراخ بود هر توپى میامد ار لاى پاى دروازه بان میرفت تو گل . چرا تعویضش نکردى ؟ بازکنان اصلا پاس کارى بلد نبودند هر کس براى خود بازى میکرد و چنان مربى احمق و بازیکنان مغرور دست به کمر می ایستادند که انگار به هر تیمى صدتا گل زده اند . حالا بجاى عذرخواهى و قبول مسؤولیت میگوید ژاپن شانسى برد. رو که نیست سنگ پاست

هادی امینی جمعه , ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲:۵۷

تنها چیزی درست سر جاشه الان تو این مملکت سرمربی تیم امید و بزرگسال فوتساله، کسی که فوتسال بفهمه فهمید امروز تیم ایران با نظم ترین و اصولی ترین بازی رو انجام داد و روی فوتبال ازش برگشت…
مربی میتونه به بازیکنش تمرکز بده ولی نمیتونه تجربه بده
تماشاچی زیاد واسه بچه های امید بجای انگیزه استرس تلقین کرد…
شما هم بجای مافیا بازی و خراب کردن یه نفر دنباله حقیقت باش…
یا علی

ناشناس جمعه , ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۳:۵۹

ایکاش شما هم شانسی یه فوتسال قابل قبول توی این بازیها انجام میدادین
دریغ از تاکتیک

مهرداد جمعه , ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۴

دلم میسوزه برای این بچه ها که عموما با استعداد هستند اما مربی بدون درک از بازی روز فوتسال وآشنایی بازیکنان بی تجربه با سالن های شلوغ بی هیچ پشتوانه ای امده بود که شانسی ببرد وقتی بازیکن در ست زمانی که فقط چندلحظه به پیروزی مانده است دچار چنان استرسی می شود که…

رضا جمعه , ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۸

در مملکت چیزی بعنوان عذر خواهی وجود نداره مربی با وقاحت اغلام می کند که ژاپن شانسی برده!آخه قهرمان جهان! تو بازی های دیگه هم حرفی برای گفتن نداشتی..چقدر بعضی ها پررو وقیح هستند والبته پشتشان به یه جاهایی گرم است وگرنه این مربی در جایگاهی نیست که حتی مربی یک تیم دبیرستانی بشه