کد خبر : 136949
تاریخ انتشار : جمعه 31 خرداد 1398 - 14:47
-

رستمی:۹۰ درصد بازیکنان تیم هایپر شاهین شهر بومی هستند /مطمئن باشید تیم ما دست بسته نیست

رستمی:۹۰ درصد بازیکنان تیم هایپر شاهین شهر بومی هستند /مطمئن باشید تیم ما  دست بسته نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سعید رستمی افزود: از بازیکنان سال گذشته تیم هایپر شاهین شهر به جز یکی ۲ نفر حدود ۹۰ درصد بومی استان و شهرستان شاهین شهر بودند که هفت بازیکن در عمل شاکله تیم ما را تشکیل می دهند را نگه داشتیم. وی اظهار داشت: با توجه به اینکه شناخت خوبی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سعید رستمی افزود: از بازیکنان سال گذشته تیم هایپر شاهین شهر به جز یکی ۲ نفر حدود ۹۰ درصد بومی استان و شهرستان شاهین شهر بودند که هفت بازیکن در عمل شاکله تیم ما را تشکیل می دهند را نگه داشتیم.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه شناخت خوبی بر تیم های لیگ یک فوتسال کشور و نفرات شاخص آنها داشتیم، رضا آبگون و علی رمضان پور را از تیم های لیگ یک در فوتسال کشور جذب کردیم.

رستمی با بیان اینکه ۲ بازیکن دیگر از لیگ یک به تیم ما اضافه خواهند شد که هنوز قطعی نشد، تصریح کرد: با توجه به اینکه تیم هایپر شاهین شهر از لیگ برتر فوتسال چهار تا پنج سهمیه برای رده بزرگسال داشت، سعید افشار از تیم گیتی پسند، ابراهیم حسینی از شهرداری ساوه و مهدی زاهدی از ارژن شیراز را جذب کرد و یک بازیکن دیگر را می تواند بگیرد.

وی همچنین با بیان اینکه از تیم امید هایپر نیز ۲ تا ۳ بازیکن می تواند جذب کند، افزود: با ۲ نفر هم از تیم ملی جوانان صحبت کردیم که برای حضور در تیم حضور پیداکنند با آنها قرارداد بسته شود.

رستمی تصریح کرد: ۵۰ درصد تیم را حفظ کردیم و با حضور ۵۰ درصد دیگر که بیشتر بومی استان هستند که در لیگ برتر فوتسال به عنوان نماینده اصفهان حضور پرقدرت خواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتسال هایپر شاهین شهر با بیان اینکه تمرینات تیم ما از اول خرداد سال جاری کلید خورد، افزود: در زمان حاضر تمرین بدنسازی تیم ما تمام شد و با بازیکنان قبلی و جدید آماده رویارویی در شهرآورد اصفهان مقابل تیم خوب گیتی پسند در ۱۴ تیر ماه در لیگ برتر فوتسال خواهیم بود.

وی ادامه داد: بازی مقابل تیم های بزرگ همانند گیتی پسند که بازیکنان فنی بالایی دارند کار را برای ما سخت می کند ولی مطمئن باشید تیم ما هم دست بسته نیست و باعث افتخار ماست که اصفهان در کنار فوتبال در فوتسال نیز شهرآورد داشته باشد.

سرمربی تیم هایپرگیتی پسند با اشاره به اینکه از شهرآورد اصفهان استقبال می کنیم، گفت: خیلی دوست داشتیم ما میزبان باشیم و یا حتی اگر در سالن پیروزی برگزار می شود با حضور حداکثری هواداران باشد ولی متاسفانه به دلیل محرومیت تماشاگران گیتی پسند این دیدار بدون حضور هواداران برگزار می شود که اگرپخش مستقیم شد امیدوارم همه فوتسال دوستان از آن در خانه لذت ببرند.

رستمی اضافه کرد: مجموعه تیم هایپرشاهین شهر یک مجموعه به طور تقریبی بومی است و ۲،۳ بازیکن ما از خارج استان نیست.

وی تصریح کرد: متاسفانه نتیجه گیری و ورزش قهرمانی باعث شده جوانان شایسته کمتر دیده شوند و بومی گری کمتر شود که سعی ما بر این بوده بیشتر درتیم مان به آن پرداخته شود.

رستمی با بیان اینکه تیم هایپر شاهین شهر تیم دسته پا بسته ای نخواهد بود، گفت: کادرفنی ما صد درصد بومی استان اصفهان هستند و نفراتی که در تیم جذب شدند ۹۰ درصد بومی هستند.

به گفته وی شهرستان شاهین شهر به لحاظ اینکه انوع قومیت در آن زندگی می کنند سرشار از استعداد و نیروهای قوی در فوتسال و ورزش است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس یکشنبه , ۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳

این دیگه چی از جون فوتسال میخواد