کد خبر : 137026
تاریخ انتشار : جمعه 31 خرداد 1398 - 16:13
-

زارعی: حضورم در حفاری برای فصل بعد قطعی نشده است/سال گذشته حفاری در پلی آف ضرر کرد

زارعی: حضورم در حفاری برای فصل بعد قطعی نشده است/سال گذشته حفاری در پلی آف ضرر کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فهیمه زارعی بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان اظهار کرد: فصل گذشته لیگ فوتسال بانوان طولانی شده بود و بلافاصله پس از اتمام لیگ اردو تیم ملی برای بازی دوستانه با روسیه شروع شد و من به زیور بابایی مربی تیم ملی گفتم که آسیب دیدگی  دارم و نمی‌توانم در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فهیمه زارعی بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان اظهار کرد: فصل گذشته لیگ فوتسال بانوان طولانی شده بود و بلافاصله پس از اتمام لیگ اردو تیم ملی برای بازی دوستانه با روسیه شروع شد و من به زیور بابایی مربی تیم ملی گفتم که آسیب دیدگی  دارم و نمی‌توانم در اردو حاضر شوم. فدراسیون با این برنامه ریزی‌های نامناسبش حاضر است بازیکنان ضربه ببینند، اما قصد و کارشان انجام شود، نمی‌دانم چرا به ما بازیکنان رحم نمی‌کنند.

او در ادامه افزود: ۹ ماه تمام در لیگ بازی می‌کنیم و هر تیم ۶ یا هفت بازیکن اصلی دارد و یک یا ۲ بازیکن تعویضی، ما باید هشت الی ۹ دقیقه در زمین حتی با مصدومیتمان بازی کنیم تا بتوانیم از زمین بیرون بیاییم وقتی لیگ تا این اندازه طول بکشد مجبوریم با مصدومیت هایمان بازی را ادامه دهیم.

زارعی افزود: تیم‌هایی در لیگ برتر فوتسال بانوان حضور پیدا می‌کنند وقتی به اوسط فصل می‌رسیم منحل می‌شوند و با وقفه‌هایی که می‌اندازند در برنامه‌های لیگ اخلال ایجاد می‌شود، نمی‌دانم چرا سازمان لیگ فقط می‌خواهد با ۱۴ تیم بازی‌ها را شروع کند.

بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان گفت: هنوز حضورم در تیم ملی حفاری قطعی نشده است، تکلیف این تیم به طور دقیق مشخص نیست که در لیگ بانوان می‌ماند یا خیر، از هر تیمی پیشنهاد داشته باشم می‌روم. من هفت سال برای ملی حفاری بازی کردم و همیشه همه چیز در این تیم خوب بوده است حتی پرداخت‌های ما سر موعد مقرر داده می‌شد و ما هیچ مشکلی از لحاظ رفت و آمد و غذا هم نداشتیم، اما الان ۶۰ درصد از قرارداد سال پیشمان هم باقی مانده است.

سال گذشته ملی حفاری در پلی آف ضرر کرد

زارعی تصریح کرد: سال گذشته تیم حفاری آسیب زیادی از قوانین پلی آف دید. می‌توانستیم به راحتی قهرمان شویم، اما در مرحله پلی آف ۲ بازی رفت و برگشت برای ما برگزار کردند و بعد تفاضل گل هایمان را برای صعود به مرحله فینال شمردند با این کار بی عدالتی بزرگی در حق ما شد، چون باید سه بازی برگزار می‌کردند و هر تیمی که ۲ بازی را برده بود صعود می‌کرد و ما هم مردمردانه شکستمان را قبول می‌کردیم. به مس رفسنجان در خانه مسی‌ها باختیم، اما در خانه خودمان پیروز میدان شدیم و با قانون نامناسبی که در پلی آف گذاشته بودند گفتند برای تعیین تیم صعود کنند تفاضل گل را در نظر می‌گیریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.