کد خبر : 137030
تاریخ انتشار : جمعه 31 خرداد 1398 - 17:11
-

ناصری: کادرفنی تیم زیر۲۰ سال بی عیب نیست اما این حجم انتقاد هم منطقی نیست/با صانعی هم همین رفتار را کردیم

ناصری: کادرفنی تیم زیر۲۰ سال بی عیب نیست اما این حجم انتقاد هم منطقی نیست/با صانعی هم همین رفتار را کردیم
پیشکسوت فوتسال از عملکرد تیم زیر 20 سال می گوید.

رضا ناصری پیشکسوت فوتسال ایران در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد تیم زیر ۲۰ سال ایران و عدم راهیابی این تیم به فینال مسابقات گفت:به نظر من این حجم انتقاد از این تیم جوان و مربیان جوانش درست نیست.ابزار انتقاد اطلاعات است و نباید بی دلیل انتقاد کرد.شاندیزی،هاشم زاده،کاظم صادقی و .. برای این تیم زحمت کشیدند اما قطعا بی عیب هم نیستند ولی باید عیب ها را خصوصی به آنها گفت و اگر بنا باشد هر چیزی را گفت سلیقه ای می شود.

ناصری افزود:جوانی تبعات دارد و ما تبعات کادرفنی جوان و تیم جوان را می دهیم.با یک باخت نباید همه چیز را خراب کنیم ضمن اینکه مقابل ژاپن بد بازی نکردیم و طبیعت پاورپلی این است که برای رسیدن به گل تلاش کنی و با یک اشتباه ممکن است برد را با یک باخت پرگل عوض کنی.

این پیشکسوت ادامه داد:اینکه منتظر باشی تا تیم ببازد و انتقاد کنیم درست نیست.با صانعی هم همین رفتار را کردیم.خود من چند ایراد در بازیهای دوستانه دیدم که گفتم و برطرف شد اما این تیم ایرادات دیگری هم داشت که مهمترینش استرس بود که چون جوان بودند و بازی ها در کشور خودمان بود بیشتر دچار استرس شدند.

ناصری در پایان گفت:این تیم به سلیقه مربیان چیده شده است وباید انتقاد فنی کنیم و برای مطرح کردن خودمان دست به انتقاد نزنیم.به کارفنی تیم ملی و بازیکنان خسته نباشید می گویم و امیدوارم از این ناکامی درس بگیرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس شنبه , ۱ تیر ۱۳۹۸ - ۷:۰۴

تیم دو دادن به فنا
شما میگید بی عیب نیستن
چقدرتعریف وتمجیدالکی

ناشناس شنبه , ۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳

تو که ادعای اطلاعاتت میشه هیچی از مسایل فنی روز فوتسال میفهمی که از این تیم دفاع کردی برو همون ماساژتو بده توی برنامه زنده تلویزیون بهتره

M.A.S یکشنبه , ۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۵

شک نکنید این آقا که این مطلب و نوشته همونیه که تو تمام خبرهای مربوط به تیم ملی فوتسال ، مغرضانه انتقاد میکنه و چهار تا علامت تعجب هم میزاره . برو خجالت بکش