کد خبر : 136899
تاریخ انتشار : جمعه 31 خرداد 1398 - 13:00
-

ناظم الشریعه:باید بسیار کار کنیم تا به اوج برگردیم/در روزی که می توانستیم ژاپن را ببریم شکست خوردیم/حیف است سوم نشویم

ناظم الشریعه:باید بسیار کار کنیم تا به اوج برگردیم/در روزی که می توانستیم ژاپن را ببریم شکست خوردیم/حیف است سوم نشویم
سرمربی تیم ملی فوتسال بزرگسالان ایران گفت: بازیکنان رده امید، آینده فوتسال کشورمان را رقم می‌زنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمد ناظم الشریعه درخصوص بازی امیدهای فوتسال ایران مقابل ژاپن گفت: در ابتدا به همه بازیکنان خسته نباشید می‌گویم. زیبایی بازی فوتسال به همین است که در ۳۸ثانیه آخر می‌توانی برنده باشی اما در یک لحظه همه چیز تغییر می‌کند. در فوتبال و فوتسال همیشه جزییات تعیین کننده است.

سرمربی تیم ملی فوتسال بزرگسالان افزود: باید بسیار کار کنیم تا دوباره به نقطه اوج برگردیم. تلاش مان‌ باید کسب مدال برنز باشد که الان برایمان اهمیت زیادی دارد. پس از آن باید برنامه ریزی و ساختارسازی کنیم تا دو سال دیگر دوباره قهرمان آسیا بشویم. برای این تیم زحمت هم کشیده شده بود و می‌بینیم که در چهار بازی اخیر، عملکرد تیم بازی به بازی بهتر شده است، در واقع در بازی‌های قبلی اوضاع ما به خوبی بازی ژاپن نبود.

ناظم الشریعه ادامه داد: در روزی که می توانستیم ژاپن را ببریم شکست خوردیم. شاید اگر یکی از توپ‌هایمان داخل گل می رفت این اتفاقات نمی‌افتاد. هیچ چیز تمام نشده و باید برای کسب مقام سومی آسیا  تلاش کنیم وحیف است اگر آن را بدست نیاوریم. 

وی در پایان با اشاره به اینکه دنبال کردن بازی‌های این رده سنی بسیار مفید بوده، گفت: به هرحال بازیکنان این رده، آینده فوتسال کشورمان را رقم می‌زنند. خودم از دیدن بازی‌ها برداشت های زیادی داشتم، به خصوص که با استراتژی تیم بزرگسالان آینده ژاپن بیش از پیش آشنا شدم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.