کد خبر : 137035
تاریخ انتشار : جمعه 31 خرداد 1398 - 17:44
دسته‌بندی نشده
-

ژست های حمید!

ژست های حمید!
ژست های حمید شاندیزی در تیم زیر 20 سال دیدنی است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فارغ از مسائل فنی، حمید شاندیزی سرمربی تیم زیر ۲۰سال ژست های جالبی دارد و در این بخش می تواند تنه به تنه مربیان بزرگ بزند.گزارش تصویری از ژست های او در چند بازی ایران تا پیش از فینال را مشاهده کنید:

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام جمعه , ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۸

اینقدر که به فکر دوربین بود اگر به تیم فکر میکرد ما الان قهرمان شده بودیم!!!! باید هنرپیشه بشه بدرد مربیگری نمیخوره!!

MGH شنبه , ۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۹

شما به چه دلیل تا این حد مغرضانه با ادبیات یکسان در ذیل تمام اخبار مربوط به تیم ملی زیر بیست سال، درباره سرمربی تیم نظرات معاندانه می‌دهی؟! بیشتر به نظر میرسه شما خصومت یا کینه‌ای نسبت به آقای شاندیزی داری! اگر اندک اطلاعاتی درباره فوتسال داری و چند بازی تیم را دیده‌ای، شهامت داشته باش و بیا با هم در این باره بحث و گفتگو کنیم. اگر با سرمربی تیم ملی دشمنی داری، چرا به تیم کشورت پشت می‌کنی؟! چقدر ارزان وطنت رو می‌فروشی! من نه شما رو میشناسم و نه آقای شاندیزی رو، ولی با نمایشی که از این تیم در سه بازی پایانی (اندونزی، ژاپن و لبنان) دیدم، مطممئنم آقای شاندیزی از مربیان آینده‌دار مملکت خواهد بود. پس بهتره قبل از اینکه بیشتر کوچیک بشی، آتش بغض و کینه و حسد رو در قلبت خاموش کنی!
در پایان باید بگم به عنوان یک خبرنگار و کسی که نزدیک به بیست ساله فوتسال و فوتبال را پیگیری می‌کنم، بی‌صبرانه منتظر بحث فنّی با شما درباره عملکرد تیم ملی زیر بیست سال کشورمون هستم.
fut5al.analysis@gmail.com

رضا سه شنبه , ۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۲

به به آقای شاندیزی! چقدر این ادبیات به حرفهای تو مربی نابلد اما گستاخ وپررو شبیه است.بدبخت به جای جواب دادن های صدتا یه غاز برو به تیم برس که کلا داغونش کردی مردم ایران خوب میدونند کی خادمه وکی خائن!

ناشناس شنبه , ۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱:۲۳

ژست زیاد از توهم زیاده کسانی که یه کارشناس مشهدی رو کردن سرمربی تیم ملی چرا همه ساکت شدن دیگه بهونه ای از هوا و زمین نیست که بگیرن؟ اقای انصاری فرد تحویل بگیر اولین ماموریت شما و باندتون کامل شد هنوز مونده تا داغ آسیا و جام جهانی رو ببینیم شما همون مشاور باشی بهتره تا رییس بازی در بیاری مثل اخویت جمعش کنین بسه دیگه

ناشناس شنبه , ۱ تیر ۱۳۹۸ - ۷:۰۳

ژست؟؟ ؟؟؟؟ خخخخخخختخ
تیم رو به بادفنادادن خودشو کاظم صادقی
انگاربچه بازیه
خوب خدانشونشون داد
چوب خداصداداره

ناشناس شنبه , ۱ تیر ۱۳۹۸ - ۸:۱۳

این همه حمایته بی دلیل از کسی که نه کارنامه مربی گری موفقی داره نه حتی تو شهر خودش بهش تیم میدن جای سوال داره واقعا !!!!

ناشناس شنبه , ۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹

صانعی کجااااااایی دقیقا کجایی
فقط ادای صانعی دودرمیاره
ناکاربلد
کاظم صادقی براش تصمیم میگیره
اون توکارخودش مونده تز میده یه شاندیزی
فقط قیافه میگیرن
لااقل خداکنه بچه ها باهمت خودشون سوم آسیا بشن
وگرنه از مربیان شون آبی گرم نمیشه

مري یکشنبه , ۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۲

آقا خدا وکیلی مربی با دانشیه و اونایی که انتقاد میکنن ، قطعا فوتسال فهم نیستن، تیمش هم هر بازی از بازی قبل بهتر بازی میکرد، خیلی تاکتیکی بازی میکردن حیف یکم کم تجربه بودن ، ژست ها شم انصافا خیلی خوبه :))))