کد خبر : 137075
تاریخ انتشار : شنبه 1 تیر 1398 - 14:47
دسته‌بندی نشده
-

شمسایی : هیچکس نمی تواند به عملکردتان خرده بگیرد/ ناظم الشریعه : نرسیدن به فینال بدترین اتفاق نیست

شمسایی : هیچکس نمی تواند به عملکردتان خرده بگیرد/ ناظم الشریعه : نرسیدن به فینال بدترین اتفاق نیست
سرمربی تیم ملی فوتسال بزرگسالان و ستاره سابق فوتسال ایران و جهان با حضور در هتل محل اقامت تیم امید فوتسال دقایقی را با آنها به گفت و گو پرداختند.


به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم الشریعه و وحید شمسایی با توجه به حساسیت این دیدار برای کسب مقام سوم مسابقات با حضور در هتل شهریار تبریز نهار را در کنار محمدحسن انصاریفرد و داود پرهیزکار و سایر اعضای تیم فوتسال صرف کردند.

پس از آن شمسایی خطاب به ملی پوشان گفت : در ابتدا به همه شما خسته نباشید می گویم. عملکردتان در بازی با ژاپن بسیار خوب بود و از نظرم هیچکس نمی تواند به شما خرده بگیرد. بازی را به طور مستقیم دنبال کردم و همگی شاهد این بودیم که با بدشانسی رو به رو شدید. برای بازی امروز مقابل اندونزی باید مصمم باشید. شما شاکله اصلی تیم ملی فوتسال ایران در آینده هستید و می بینید که سرمربی تیم ملی بزرگسالان هم در اینجا حضور دارد که این باید برای شما انگیزه بالایی باشد.

محمد ناظم الشریعه نیز در در ابتدا گفت : شمسایی از بزرگسان فوتسال ایران و جهان است و حضورش درکنار شما ، اهمیت مسابقه امروز را نشان می دهد. باید از همه کسانی که به هر نوعی برای برگزاری شایسته این مسابقات زحمت کشیده اند ، تشکر کنم. شرایط و سختی های فوتسال همین است ، در ۳۰ ثانیه همه چیز تغییر می کند. از نظرم نرسیدن به فینال بدترین اتفاق نیست اما نباید فراموش کنید که تفاوت مقام سوم و چهارم ، یک سکوی ۱۵ سانتی متری است که تفاوت زیادی ایجاد می کند. امیدوارم تمرکز زیادی برای بازی امروز داشته باشید که مهمترین مورد برای بازی امروز همین بحث تمرکز است. حیف است که دست خالی بمانیم ، پس به خاطر همه تلاش های خودتان و خانواده تان سعی کنید که امروز پیروز شوید.



برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام شنبه , ۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲

عیب نداره شمسایی سرت رو مثل کبک بکن زیر برف بگو همه چى گل وبلبل هست ولى معلوم شد تو یک آدم نان به نرخ روز خور بیشتر نیستى و فقط دنبال میز و پست و مقام هستى وگرنه اگر هر کسى جاى تو بود تیم کشورش ٨ تا گل توکشورش میخورد و در واقع أوت میشدا الان از خجالت حرف نمیتونست بزنه ولى تو ….براى این فوتسال که امثال تو کمیته فنیش هستید باید فاتحه خواند والسلام

morenzo یکشنبه , ۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۴

شمایی که دم از کشور و کشور دوستی میزنی ، بدون راجع به کی داری حرف میزنی شمسایی یکی از افتخارات فوتسال ایران و جهان ، اگه واقعا یک درصد دلسوز این کشور بودی هیچ وقت اجازه به خودت نمی دادی که همچین متنی رو درباره شمسایی بزاری. خجالت آوره واقعا

جواد یکشنبه , ۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷

الان شماها توی کمیته فنی چه نقشی داریددقیقا؟؟؟؟!! آبروی فوتسال کشورمان در زمانی که میزبان بازی ها بودیم رفت حالا تو چی میگی این وسط شمسایی ؟؟!! یعنی چی کسی انتقاد نکنه مگه شهر فرنگ هست همه ما حق داریم از این تیم ضعیف و از کمیته فنی ضعیف تر که این آدم رو انتخاب کرده انتقاد کنیم این چه وضعی هست درست کردید؟؟؟!تو فقط ادعا میکنی فنی هستی در واقع کمیته فنی ما هیچ کار مثثبتی نکرد تا آبروی ایران در فوتسال آسیا بره خیالت راحت شد شمسایی؟؟!!

ناشناس یکشنبه , ۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲

باز هم دمشون گرم که با این شرایط تیمو تنها نزاشتن اینکارو قبل بازی ژاپن باید میکردن بخاطر پول هتل و غذای ۲ دوز شمسایی و ناظم دیر کردن آقای تاج زمین ۱۰۰ میلیاردیتو فروختی دقیقن کجایی؟