کد خبر : 137069
تاریخ انتشار : شنبه 1 تیر 1398 - 12:51
-

گالان: سطح داوران ایرانی هر سال بهتر می شود

گالان: سطح داوران ایرانی هر سال بهتر می شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، پدرو گالان در حاشیه مراسم افتتاحیه دوره توجیهی و دانش افزایی پیش فصل داوران لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: این دومین باری است که امسال به ایران می آیم. به داوران فوتسال ایران اعتقاد دارم و آینده خوبی را برای آنها متصور هستم و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، پدرو گالان در حاشیه مراسم افتتاحیه دوره توجیهی و دانش افزایی پیش فصل داوران لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: این دومین باری است که امسال به ایران می آیم. به داوران فوتسال ایران اعتقاد دارم و آینده خوبی را برای آنها متصور هستم و معتقدم سطح داوران ایرانی هر سال بهتر می شود.

وی در ادامه بیان کرد: در این دوره ناظران داوری به همراه داوران در این کلاس حضور دارند، در واقع این خیلی مهم و خوب است که وقتی ما اطلاعات جدید داوری را دراختیار داوران می‌گذاریم، همان اطلاعات را هم در اختیار ناظران بگذاریم و داوران و ناظران داوری در این کلاس با یکدیگر به تمامی مواردی که ما آموزش می دهیم، فرا می گیرند و بدون تردید آنها را در مسابقات فصل پیش‌رو اجرا خواهند کرد. ما در طی این دوره، تمرین عملی نیز انجام خواهیم داد. در واقع تمرینات ما تشکیل شده  از تمرینات نوین و به روز داوری فوتسال جهان است. همچنین به کمک تک تک  شما در این کلاس نیاز دارم. امیدوارم دوره خوب و مفیدی را با یکدیگر پشت سر بگذاریم.

مدرس فیفا در پایان افزود: در طول این دو روز باید روی تغییرات جدید قوانین داوری سخت کار کار کنیم. آنچه مسلم است این تغییرات باعث شده تا داوری در مسابقات برای شما آسان تر شود. روز گذشته در مراسم اختتامیه داوران در تبریز با ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی فدراسیون صحبت می کردیم به این توافق رسیدیم که برای جام جهانی آینده دو داور از ایران داشته باشیم. مطمئنا تمام تلاش خودم را در این زمینه انجام خواهم داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.