کد خبر : 137194
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 تیر 1398 - 12:25
دسته‌بندی نشده
-

صالح: نتیجه ضعیف فوتسال امید به خاطر بی‌تدبیری فدراسیون بود/شاندیزی می گفت تاکتیک‌های مرا در ژاپن اجرا می‌کردند

صالح: نتیجه ضعیف فوتسال امید به خاطر بی‌تدبیری فدراسیون بود/شاندیزی می گفت تاکتیک‌های مرا در ژاپن اجرا می‌کردند
مربی اسبق فوتسال ایران با انتقاد از عملکرد تیم فوتسال امید گفت: بی‌تدبیری فدراسیون فوتبال باعث از بین رفتن مربیان جوان می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ناصر صالح، پیشکسوت فوتسال ایران در مورد ناکامی تیم امید فوتسال در راهیابی به فینال بازی‌های زیر ۲۰ سال آسیا گفت: فدراسیون فوتبال در زمینه تامین امکانات و برگزاری اردو برای این تیم سنگ تمام گذاشت و ۱۸ اردوی ۳ تا ۴ روزه برای این تیم برگزار شد. در تورنمنت خارجی شرکت کرده و بازی‌های دوستانه هم داشتند اما بی تدبیری فدراسیون باعث شد این تیم نتیجه نگیرد.

او افزود: معتقدم باید به مربیان جوان میدان داد اما در کنار استفاده از تجربه پیشکسوتان. فدراسیون همان‌طور که در خصوص آقای صانعی برای مسابقات المپیک جوانان اشتباه کرد و یک مدیرفنی در کنار او قرار نداد برای آقای شاندیزی هم نیاز به یک مدیر فنی با تجربه بود که این اتفاق رخ نداد.

این پیشکسوت فوتسال با بیان اینکه در جلسه‌ای با حضور رئیس کمیته فوتسال و شاندیزی از او برای مدیریت فنی تیم امید دعوت شده بود، تاکید کرد: متاسفانه برخورد مغرورانه آقای شاندیزی و اظهاراتی که در این جلسه کرد حتی با واکنش فدراسیون هم روبرو نشد. او می‌گفت زمانی که در تیم علم و ادب مشهد بودم تاکتیک‌های مرا در ژاپن اجرا می‌کردند و هر شب موقع خواب، تاکتیک‌های جدیدی برای تیم پیدا می‌کنم. برخورد ایشان با پیشکسوتان خوب نبود و شاید اعتراضی که بازیکنان به داور در بازی با ژاپن هم کردند نشات گرفته از همین رفتار او بود. من دیدم که این مربی نیاز به مدیر فنی ندارد و متاسفانه فدراسیون هم در این قضیه حمایتی از من نکرد در حالی که خودشان مرا دعوت کرده بودند و فکر می‌کنم مربیان جوان به خاطر بی تدبیری فدراسیون از بین می‌روند.

صالح در پایان صحبت‌هایش اذعان کرد: من ۲۰ روز قبل از بازی‌ها به هاشم‌زاده گفتم که این تیم در ساختار دفاعی مشکل دارد و باید نگرش تیم را عوض کرد. ما در بازی با هنگ‌کنگ، افغانستان، لبنان و ژاپن یک جور بازی کردیم. وقتی مربی برای ۴۳ ثانیه مانده بازی با ژاپن برنامه‌ای ندارد نتیجه‌اش این می‌شود که گل تساوی را می‌خوریم و برای مقابله با پاورپلی حریف و پاورپلی‌های خودمان موقعی که از ژاپن عقب افتادیم هم برنامه‌ای نداشتیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام یکشنبه , ۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶

بابا من کارى به حمید شاندیزى ندارم خداییش نتایج قابل دفاعى نگرفت و خیلى زشت بود که در ایران و به عنوان میزبان قهرمان نشدیم ولى یک سؤال از این آقاى صالح دارم شما با چه رزومه أى خودتون رو با دانش میدونید؟!! تا سرمربى تبم ملى بودید و قهرمان آسیا شدید ؟! تا حالا با کدام تیم قهرمان لیگ برتر شدی؟!! بازیکن تیم ملى بودید؟!!یک سؤال اگر فدراسیون از روى لجاجت از شما استفاده نمیکند چرا هیچ تیم لیگ برترى سراغ شما نمى آید؟!!بهتره یکبار هم شدهبه خودتون برگردید شاید مشکل از خودتون هست این طور نیست چون سن وسال شما زیاد هست با تجربه هم هستید و هر موقع یکى نتیجه نمیگیرد سر وکله شما و چند مربى پیر دیگر پیدا میشود و خودتان را صاحب فوتسال معرفى میکنید!!!!

نام یکشنبه , ۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳

آقای صالح شما هر وقت این قدر شجاعت و جسارت داشتید که مسئولیت کامل یک تیم را به عهده بگیرید بیایید اظهارنطر کنید شما و امثال شما میخواهید با عنوان های مدیر فنی و غیره پشت مربیان جوان و شجاع پنهان شوید و هنگام برد سینه سپر کنید و جلوی دوربین ها مانور تبلیغاتی بدهید و در صورت باخت خود را در یک گوشه ای پنهان کنید و از مسئولیت باخت فرار کنید و باز هم همین جوانهای شجاع و جسور مسئولیت باخت را به عهده می گیرند دست شما ها دیگر در فوتسال برای همه رو شده همین عملکرد معیوب شما ها باعث شده که سر نخواستن شماها دعوا باشد و هر کجا پا میگذارید مربیان کار بلد فرا می کنند. امثال شماها بایدبه خودتان بیایید و در رفتار و کردار خود تجدید نظر کنید.