کد خبر : 137377
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 تیر 1398 - 12:43
-

ناصری: نباید این همه هجمه به کادر فنی و بازیکنان جوان فوتسال وارد کنیم/نباید از این تیم توقع زیادی داشت

ناصری: نباید این همه هجمه به کادر فنی و بازیکنان جوان فوتسال وارد کنیم/نباید از این تیم توقع زیادی داشت
پیشکسوت فوتسال گفت:نباید این همه هجمه به کادر فنی و بازیکنان جوان این تیم وارد کنیم و همین جوانان هستند که آینده فوتسال کشور را می سازند به نظر من ما باید به آنها فرصت بدهیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا ناصری در مورد عدم نتیجه‌گیری تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال در رقابت‌های آسیایی تبریز گفت : همه ما خوب می‌دانیم که این تیم جوان و زیر ۲۰ سال است و با توجه به اینکه ما در کشورمان از لحاظ تیم‌های پایه ضعیف هستیم و نمی‌توانیم از این تیم‌توقع زیادی داشته باشیم.

وی گفت: درست است این تیم نتوانسته نتایج دلخواه را کسب کند اما تمام تلاش خود را انجام داد بازیکنان تیم ملی هم محاسن خوبی داشتند و هم معایبی ما نباید این همه هجمه به کادر فنی و بازیکنان جوان این تیم وارد کنیم همین جوانان هستند که آینده فوتسال کشور را می سازند به نظر من ما باید به آنها فرصت بدهیم.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال گفت: همانطور که گفتم کادر فنی و بازیکنان جوان این تیم تمام سعی تلاش خود را کردند تا نتیجه لازم را کسب کنند اگر آن توپ در ۳۰ ثانیه آخر گل نمی‌شد نتیجه به گونه ای دیگری رقم می خورد و همه ما بجای انتقاد به تعریف و تمجید از این تیم می پرداختیم.

ناصری گفت: بعد از این نتایج همه تمام تقصیرات را گردن دروازه‌بان انداختند به نظر من دروازبان عیب‌های داشته اما محاسنش بیشتر از عیبش بوده که این موضوع در کار دروازبانی یک امر عادی است منم درون دروازه اشتباهاتی داشتم. تا اشتباه نکنیم یاد نمی گیریم .

وی گفت : به نظر من عدم نتیجه گیری این تیم نداشتن بازی های تدارکاتی خارجی بوده سوالی که من از فدراسیون فوتبال و مسئولین کمیته فوتسال دارم آیا ما توانستیم هر چیزی که این تیم نیاز داشته مهیا کنیم ؟ آیا توانستیم امکانات مورد نیازشان و بازیهای تدارکاتی مناسبی برای آنها در نظر بگیریم؟ بر چه اساس از آنها توقع قهرمانی داریم.

وی در پایان گفت: من بازهم تکرار می کنم کادر فنی این تیم و بازیکناش تمام تلاششان را کردند که این تیم نتیجه بگیرد ما باید قبول کنیم فوتسال آسیا پیشرفت کرده من نمی گویم انتقاد نکنیم انتقاد داشته باشیم اما انتقادات سازنده و من شخصا با انتقادات مخرب کننده مخالفم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.