کد خبر : 137367
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 تیر 1398 - 12:36
دسته‌بندی نشده
-

هدیه ۲۰ میلیارد ریالی AFC به تبریز!

هدیه ۲۰ میلیارد ریالی AFC به تبریز!
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از هدیه کنفدراسیون آسیا به تبریز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در خصوص برگزاری مسابقات فوتسال قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا در تبریز و اهداف ترسیم شده از برگزاری این مسابقات  گفت: یکی از اهداف برگزاری این مسابقات بحث امکانات و زیرساخت ها بود که به این هدف رسیدیم به طوری که از طرف کنفدراسیون فوتبال آسیا امکانات زیرساختی شامل کف پوش و… به مبلغ ۲ میلیارد تومان بعنوان هدیه به تبریز آورده شد.

وی افزود: نشان دادن  ظرفیت های اجتماعی و فرهنگی  تبریز را به شرکت کنندگان در مسابقات از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات بود.

تبریز به مدت ۲ هفته بر بروی آنتن تلویزیون بود

مدیرکل ورزش و جوانان استان اضافه کرد: تبریز به مدت ۲ هفته بر بروی آنتن تلویزیون قرار گرفت و جنب و جوش خاصی در شهر و در بین جوانان ایجاد شد به طوریکه جوانان و علاقمندان چندین ساعت در سالن حضور یافته و نظاره گر مسابقات شده و با محیط ورزشی آشنا شدند.

وی با بیان اینکه ما ایرانی هستیم و تیم ملی ایران در این مسابقات حضور داشت، یاد آور شد: میزبانی این بازی ها  برای تبریز افتخار بود و وظیفه ما کمک به تیم ملی ایران بود.

وی در ادامه افزود: البته بهتر است از میهمانان و ناظرانی که از طرف فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا آمده اند، در خصوص کیفیت بازی ها و نگاه آنها نسبت به شهر و استان و عملکرد ما در این مسابقات سوال کنید شاید آنها نظرات دیگری دارند.

بهتاج در واکنش به انتقادات نسبت به عدم تبلیغات و اطلاع رسانی مناسب این مسابقات در سطح شهر و عدم استبقال مناسب از بازی ها گفت: استقبال از بازی های تیم ملی ایران خوب بود و نباید انتظار داشته باشیم که مثلا در بازی ویتنام و اندونزی تماشاگران در سالن حضور داشته باشند اما در خصوص تبلیغات انتقادات وارد است که این موضوع برعهده هیئت فوتبال تبریز بوده و از عهده ما خارج است و باید در آینده تبلیغات بهتری انجام شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.