کد خبر : 137357
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 تیر 1398 - 12:41
دسته‌بندی نشده
-

هر نتیجه‌ای غیر از قهرمانی ناکامی است

هر نتیجه‌ای غیر از قهرمانی ناکامی است
تیم فوتسال امید ایران در مسابقات قهرمانی فوتسال زیر ۲۰ سال آسیا نتوانست نتایج قابل قبولی کسب کند و به مقام سوم مسابقات رسید.

تیم فوتسال امید ایران در حالی روز گذشته (شنبه) با برتری پُرگل ۹ بر یک مقابل اندونزی در دیدار رده‌بندی، کارش را با کسب رتبه سوم مسابقات قهرمانی فوتسال زیر ۲۰ سال آسیا به پایان رساند که میزبان این مسابقات شهر تبریز بود.

هدایت تیم کشورمان در این مسابقات برعهده حمید شاندیزی بود و محمد هاشم‌زاده هم به او کمک می‌کرد.

کار تیم کشورمان در شرایطی در این دوره از مسابقات با مقام سومی به پایان رسید که تیم فوتبال زیر ۲۰ سال ایران در یک سال گذشته در اردو بوده و ۶۰ جلسه تمرینی انجام داده بود.

این تیم که در تورنمنت چین تایپه نتوانست موفق عمل کند پیش از آغاز مسابقات در تبریز، دو بازی تدارکاتی با تیم روسیه انجام داد که یک بازی با شکست تیم کشورمان همراه شد و یکی بازی دیگر در شرایطی با نتیجه ۲ – ۲ به پایان رسید که داور ایرانی چند ثانیه به پایان بازی برای ایران پنالتی گرفت!

با این حال، تیم کشورمان با امید و آرزو‌های زیادی پا به مسابقات قهرمانی فوتسال زیر ۲۰ سال آسیا گذاشت، اما برخلاف انتظارات اصلا نتایج خوبی کسب نشد و مهم‌تر اینکه تیم شاندیزی در دیدار نیمه نهایی مقابل ژاپن با نتیجه عجیب ۸ بر ۴ شکست خورد. تیم ایران که بیش از نیمی از آن مشهدی بودند در حالی با این نتیجه راهی دیدار رده‌بندی شد که شنیده می‌شود شاندیزی حتی از هاشم‌زاده که دستیار ناظم‌الشریعه در تیم ملی فوتسال است در طول مسابقات مشاوره فنی نمی‌گرفته است.

به این ترتیب به نظر می‌رسد داود پرهیزکار و محمدحسن انصاری‌فرد به عنوان مسئولان فوتسال و حتی رئیس فدراسیون فوتبال و شاندیزی به عنوان سرمربی، باید پاسخگوی نتایج ضعیف تیم امید در رقابت‌های قهرمانی فوتسال زیر ۲۰ سال آسیا در تبریز باشند و نقاط ضعف این تیم را هرچه زودتر برطرف کنند چرا که این تیم پشتوانه تیم ملی بزرگسالان است.

درست است که تیم امید کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا به مقام سوم دست پیدا کرد اما با توجه به قدرت و نام ایران در فوتسال جهان، هر نتیجه‌ای غیر از قهرمانی در آسیا نوعی شکست و ناکامی برای فوتسال کشورمان محسوب می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس دوشنبه , ۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷

شاندیزی که میگفت این بازیکنان با صلاحدیدومشورت کادر فنی بوده
پس دروغی بیشترنبوده
بیاد بگه کدوم دستیاریااعضای کادرراضی بوده پنج بازیکن مشهدی باشه