کد خبر : 137445
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 تیر 1398 - 13:54
-

۹ تیر؛ آخرین فرصت باشگاه‌های لیگ برتری فوتسال برای پرداخت حق ورودی/ توپ‌ها تا ۲ روز دیگر به دست باشگاه‌ها می‌رسد

۹ تیر؛ آخرین فرصت باشگاه‌های لیگ برتری فوتسال برای پرداخت حق ورودی/ توپ‌ها تا ۲ روز دیگر به دست باشگاه‌ها می‌رسد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از تاریخ ۱۳ تیر ماه آغاز خواهد شد و ۱۴ تیم لیگ برتری در این مسابقات در ۲۶ هفته به مصاف یکدیگر خواهند رفت. بر همین اساس طبق اعلام سازمان لیگ فوتسال، تمام باشگاه‌های لیگ برتری تا تاریخ ۹ تیر ماه مهلت دارند مبلغ ۵۰

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از تاریخ ۱۳ تیر ماه آغاز خواهد شد و ۱۴ تیم لیگ برتری در این مسابقات در ۲۶ هفته به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

بر همین اساس طبق اعلام سازمان لیگ فوتسال، تمام باشگاه‌های لیگ برتری تا تاریخ ۹ تیر ماه مهلت دارند مبلغ ۵۰ میلیون تومان بابت حق ورودی به مسابقات لیگ برتر را به حساب سازمان لیگ واریز کنند و جواز حضور در مسابقات را بگیرند.

همچنین با تصمیم هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال، توپ‌هایی برای فصل آینده لیگ برتر در نظر گرفته شده و قرار است این توپ‌ها طی دو روز آینده برای تست به باشگاه‌های لیگ برتری ارسال شود و در صورت تأیید، توپ‌های مورد نظر برای فصل آینده لیگ برتر خریداری شود.

آرش جابری، دبیر کمیته فوتسال در خصوص اینکه چند تیم تاکنون مبلغ ورودی خود را پرداخت کرده‌اند، اظهار داشت: فعلاً تعداد تیم‌ها را بررسی نکرده‌ایم، اما فکر می‌کنم تمام تیم‌ها حق ورودی خود را تا زمان اعلام شده پرداخت کنند و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.