کد خبر : 137578
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 تیر 1398 - 13:02
-

باقری : چهار بازیکن جدید جذب کردیم/ سیاست ما تا پنج سال آینده تشکیل یک تیم کاملا ساوه ای است

باقری : چهار بازیکن جدید جذب کردیم/ سیاست ما تا پنج سال آینده تشکیل یک تیم کاملا ساوه ای است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدیر عامل باشگاه سن ایچ گفت: حسین حسینی و علیرضا جوان از گیتی پسند ، نادر حسینی از مس سونگون و طاها نعمتیان بازیکن ایرانی تیم آراز کشور آذربایجان را در این فصل جذب کردیم. داود باقری افزود: با نگاه به ایده ها و استراتژی های  مد نظر سرمربی و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدیر عامل باشگاه سن ایچ گفت: حسین حسینی و علیرضا جوان از گیتی پسند ، نادر حسینی از مس سونگون و طاها نعمتیان بازیکن ایرانی تیم آراز کشور آذربایجان را در این فصل جذب کردیم.

داود باقری افزود: با نگاه به ایده ها و استراتژی های  مد نظر سرمربی و با توجه به وضعیت مالی باشگاه، بازیکنان مورد نظر را جذب کردیم و اکنون در دو پست کمبود داریم  که در روند بازی ها جذب می کنیم.

وی با بیان اینکه در فصل جاری ۳ بازیکن از تیم پایه و جوانان برای تیم بزرگسالان انتخاب شدند، گفت: تعهد کرده بودیم که ۷۰ تا ۸۰ درصد بازیکنان بومی باشند که محقق شده و سیاست ما تا پنج سال آینده تشکیل یک تیم کاملا ساوه ای است.

سن ایچ ساوه فصل گذشته با صعود به پلی آف رتبه پنجم لیگ برتر را از آن خود کرده بود.

سوت مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور چهاردهم تیرماه به صدا در می آید که سن ایچ ساوه در اولین دیدار خود مهمان تیم شهروند ساری است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.