کد خبر : 137591
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 تیر 1398 - 14:06
-

شهروند ساری با ۲ بازیکن جدید قرارداد بست

شهروند ساری با ۲ بازیکن جدید قرارداد بست

  به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال شهروند ساری در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر در رتبه ششم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر قرار گرفت. شهروند ساری که یکی از تیم‌های پر طرفدار در فوتسال ایران است در اولین اقدام جدی و قوی خود توانست رضا لک (سرمربی فصل گذشته گیتی پسند) را

  به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال شهروند ساری در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر در رتبه ششم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر قرار گرفت. شهروند ساری که یکی از تیم‌های پر طرفدار در فوتسال ایران است در اولین اقدام جدی و قوی خود توانست رضا لک (سرمربی فصل گذشته گیتی پسند) را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کند.

شهروند ساری که از تیم‌های خوب و با سابقه در فوتسال کشورمان است این تیم برای حضور پر قدرت خود در رقابت‌ها لیگ برتر با چند بازیکن خوب و مستعد قرارداد‌هایی را به ثبت رساند.

بازیکنانی که توانستند با تیم شهروند قرارداد‌های خود را به امضا برسانند شامل امین مجیدی پور، بهنام فعال هستند به غیر از این دو بازیکن، مدیران تیم شهروند ساری با دو بازیکن جدید دیگری نیز وارد مذاکره شدند و توانستند که موافقت آن‌ها را برای حضور در فصل جدید به دست آورند این بازیکنان شامل علی اسعدی و علی میکائیلی هستند.

اسعدی که سابقه حضور در لیگ چین را دارد و فصل گذشته در تیم جیانگ این کشور بازی می‌کرد، پس از مذارکره با مسئولان تیم شهروند برای حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر به توافق دست پیدا کرد و قرار است که اسعدی در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال لباس شهروند ساری را بر تن کند.

به جز اسعدی، علی میکائیلی بازیکن سابق تیم مس سونگون پس از مشورت و مذاکره با مدیران تیم شهروند ساری با این تیم به توافق دست پیدا کرد و قرارداد خود را با این تیم برای یک فصل به ثبت رساند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.