کد خبر : 137618
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 تیر 1398 - 17:51
-

نشست مشترک هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال و کادرفنی تیم ملی فوتسال برگزار شد

نشست مشترک هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال و کادرفنی تیم ملی فوتسال برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نشست هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال به ریاست محمدحسن انصاریفرد و با حضور سایر اعضا و با دعوت از داوود پرهیزکار ، ابوالفضل کریمیان و سید محمد ناظم الشریعه از ساعت ۱۱ صبح امروز (دوشنبه) در محل سازمان لیگ فوتسال برگزار شد. در پایان این نشست موارد زیر مورد تصویب

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نشست هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال به ریاست محمدحسن انصاریفرد و با حضور سایر اعضا و با دعوت از داوود پرهیزکار ، ابوالفضل کریمیان و سید محمد ناظم الشریعه از ساعت ۱۱ صبح امروز (دوشنبه) در محل سازمان لیگ فوتسال برگزار شد.

در پایان این نشست موارد زیر مورد تصویب قرار گرفت :

  • مقرر شد برنامه هفته هفتم به بعد لیگ برتر فوتسال کشور در فصل ۹۹-۹۸ پس از اعلام نهایی زمان مسابقات مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا برنامه ریزی شود و مرحله ابتدایی و پلی آف تا پایان دی ماه به پایان برسد و بازیکنان از اول بهمن ماه در اختیار تیم ملی قرار بگیرند. ضمن اینکه مرحله فینال مسابقات پس از پایان بازی دوستانه تیم ملی فوتسال ایران و آرژانتین در ۲۰ فروردین ۹۹ انجام پذیرد.
  • مقرر شد مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور در فصل ۹۹-۹۸ با توپ های شرکت یوسف جامه برگزار شود که از تعداد توپ های ارسالی ، تعداد ۵۰۰ عدد توپ به صورت رایگان به سازمان لیگ فوتسال اهدا خواهد شد.
  • مقرر شد با توجه به مسابقات پیش روی تیم مس سونگون در مسابقات باشگاهی آسیایی تمام مساعدت‌های مورد نیاز از سوی امور بین الملل فدراسیون با نماینده ایران در مسابقات صورت پذیرد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.