کد خبر : 137648
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 تیر 1398 - 13:35
دسته‌بندی نشده
-

بنی اسدی:فقط ۳۰ درصد از مطالبات فصل گذشته بازیکنان پرداخت‌شده است

بنی اسدی:فقط ۳۰ درصد از مطالبات فصل گذشته بازیکنان پرداخت‌شده است
کاپیتان تیم فوتسال آذرخش بندرعباس با اشاره به اینکه 30 درصد از مطالبات فصل گذشته بازیکنان پرداخت‌شده است، اضافه کرد: قرار است طی دو هفته آینده 70 درصد دیگر از مطالبات فصل گذشته پرداخت شود تا بازیکنان بدون دغدغه فصول قبل به تمرین بپردازند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کاپیتان تیم فوتسال آذرخش بندرعباس با اشاره به اینکه ۳۰ درصد از مطالبات فصل گذشته بازیکنان پرداخت‌شده است، اضافه کرد: قرار است طی دو هفته آینده ۷۰ درصد دیگر از مطالبات فصل گذشته پرداخت شود تا بازیکنان بدون دغدغه فصول قبل به تمرین بپردازند.

محمد بنی اسدی افزود: بازهم شاهد هستیم طبق روال همه‌ساله تمرینات تیم آذرخش در دیرترین زمان نیز آغاز شد و این موضوع می‌تواند در ادامه مسابقات مشکل‌ساز شود.

وی با بیان اینکه هرچند تمرینات انفرادی خود را انجام دادیم اما تمرینات تاکتیکی و هماهنگ با بازیکنان جدید نیز صورت نگرفته است، خاطرنشان کرد: به‌هرحال به عشق هواداران در زمین حاضرشده و امیدوارم بتوانیم از حیثت آذرخش دفاع کنیم.

بنی اسدی با اشاره به اینکه ۳۰ درصد از مطالبات فصل گذشته بازیکنان پرداخت‌شده است، اضافه کرد: قرار است طی دو هفته آینده ۷۰ درصد دیگر از مطالبات فصل گذشته پرداخت شود تا بازیکنان بدون دغدغه فصول قبل به تمرین بپردازند.

کاپیتان تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در پایان ابراز امیدواری کرد که بتوانیم خلأ بدنسازی و نداشتن دیدارهای تدارکاتی را با نمایش و تلاش بازیکنان و کادرفنی در طول فصل برطرف کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.