کد خبر : 137697
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 تیر 1398 - 18:11
-

شمسایی: شاندیزی در مورد عملکردش توضیح داد/ بهترین تصمیم را در مورد تیم امید می‌گیریم/ سلام و علیک نکردم که بخواهم از فوتسال خداحافظی کنم

شمسایی: شاندیزی در مورد عملکردش توضیح داد/ بهترین تصمیم را در مورد تیم امید می‌گیریم/ سلام و علیک نکردم که بخواهم از فوتسال خداحافظی کنم
وحید شمسایی از جلسه کمیته فنی و توسعه و بحث خداحافظی اش گفت.

وحید شمسایی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد جلسه امروز کمیته فنی و توسعه فوتسال که در مورد بررسی عملکرد تیم زیر ۲۰ سال بود اذعان داشت: جلسه با حضور اعضا برگزار شد و شاندیزی و هاشم زاده مربیان تیم امید هم حضور داشتند و در این جلسه نظرات خود را بیان کردند و در مورد عملکرد این تیم به بحث پرداختیم.

شمسایی در مورد اینکه وضعیت کادرفنی این تیم چه خواهد شد و در سمت خود باقی خواهند ماند یا نه تاکید کرد:تا سال آینده که مسابقات مقدماتی زیر ۲۰ سال آسیاست در این رده سنی دیداری نداریم.از سویی نباید زمان را هم از دست بدهیم و وقت مثل برق و باد می گذرد. کمیته فنی می خواهد با فکر و منطق در این زمینه پیش برود و بهترین تصمیم را در مورد این تیم خواهیم گرفت.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال در مورد اینکه ناظم الشریعه گفته از بازی خداحافظی شمسایی استقبال می کند گفت:من سلام و علیک نکرده بودم که بخواهم خداحافظی کنم. قصد بازگشت به تیم ملی را هم ندارم و خدا را شکر تیم ملی جوانان خوبی دارد که نمی خواهم جای آنها را بگیرم با این حال هیچگاه بحث خداحافظی را هم مطرح نکرده ام.بحث درمورد پس گرفتن رکورد آقای گلی جهان بود که دوستان در فدراسیون و افرادی مثل انصاری فرد، پرهیزکار ،شکوری و .. پیگیر برگزاری بازی برای زدن این رکورد هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.