کد خبر : 137625
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 تیر 1398 - 13:50
-

لک: برای قهرمان کردن شهروند نیامده ام

لک: برای قهرمان کردن شهروند نیامده ام

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا لک سرمربی شهروند ساری گفت: برای قهرمان کردن تیم شهروند به ساری نیامده، ولی تلاش می‌کند تا تیم بتواند در جدول این رقابت‌ها رتبه ای در شأن را کسب کند.وی افزود: برای رسیدن به قهرمانی ما الزمات زیادی از جمله بازیکنان قدر نیاز داریم که همه این بازیکنان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا لک سرمربی شهروند ساری گفت: برای قهرمان کردن تیم شهروند به ساری نیامده، ولی تلاش می‌کند تا تیم بتواند در جدول این رقابت‌ها رتبه ای در شأن را کسب کند.
وی افزود: برای رسیدن به قهرمانی ما الزمات زیادی از جمله بازیکنان قدر نیاز داریم که همه این بازیکنان ملی پوشند و چند تیم بضاعت مالی برای انعقاد قرارداد با آنها را دارند.
او ادامه داد: در هر صورت تیم ما هم دست و پا نبسته در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ایران شرکت نخواهد کرد و امیدواریم بتوانیم با بازیکنان در اختیار به رتبه‌ای برسیم که مردم استان مازندران راضی باشند.
در رقابت‌های فوتسال لیگ برتر ۱۴ تیم حضور دارند و هفته اول این رقابت‌ها ۱۳ تیرماه شروع می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۱۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵

برو بابا ترسى از جاوید اجازه گرفتى سرمربى این تیم شدى😂 تو ایقدر حقیرا بیچاره اى که جاوید واست تصمیم میگیره😂😂😂

طاها چهارشنبه , ۱۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱

اگر تو مربى بودى با آن همه ملى پوش در گیتى پسند قهرمان میشدى واقعا دوم کردن گیتى با اون همه بازیکن شاخص نهر میخواد بخدا حالا اگر قراره تیمور قهرمان نکنى حداقل یک مربى بومى بذارید تا آینده تیم شهر ساخته بشه با رضا لک تیم به هیچ کجا نمیرسه