کد خبر : 137669
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 تیر 1398 - 15:20
-

مرتضایی: بر اثر یک اتفاق بازی با ژاپن را واگذار کردیم/ انتظار داشتیم که حمایت بیشتری از شاندیزی انجام دهند

مرتضایی: بر اثر یک اتفاق بازی با ژاپن را واگذار کردیم/ انتظار داشتیم که حمایت بیشتری از شاندیزی انجام دهند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، غلامعلی مرتضایی، مدیرعامل باشگاه فرش‌آرا عنوان کرد: ابتدا جا دارد از اصحاب رسانه گلایه‌ای را داشته باشم که پس از اتمام مسابقات زیر ٢٠ سال قهرمانی آسیا انتقاداتی را از حمید شاندیزی داشتند.وی ادامه داد: در بازی مقابل ژاپن بر اثر یک اتفاق بازی را واگذار کردیم، انتقاداتی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، غلامعلی مرتضایی، مدیرعامل باشگاه فرش‌آرا عنوان کرد: ابتدا جا دارد از اصحاب رسانه گلایه‌ای را داشته باشم که پس از اتمام مسابقات زیر ٢٠ سال قهرمانی آسیا انتقاداتی را از حمید شاندیزی داشتند.
وی ادامه داد: در بازی مقابل ژاپن بر اثر یک اتفاق بازی را واگذار کردیم، انتقاداتی از تیم ملی زیر ٢٠ سال انجام شد اما از اصحاب رسانه انتظار داشتیم که حمایت بیشتری از شاندیزی انجام دهند.
وی در خصوص برگزاری مراسم رونمایی از پیراهن باشگاه فرش‌آرا گفت: بعد از چند سال که نتوانستیم از پیراهن تیم رونمایی کنیم، امسال تصمیم گرفتیم که مجدد جشن رونمایی از پیراهن فرش‌آرا را برگزار کنیم تا از نظر روحی و روانی برای هفته اول لیگ برتر باشیم. در هفته نخست باید در شهر ورامین میهمان ستارگان ورامین هستیم شرایطی خوبی را داشته باشیم.
وی خاطرنشان کرد: جا دارد تشکر ویژه ای از شهردار و تربیت بدنی شهرداری داشته باشم که به تیم‌های ورزشی کمک زیادی کردند، متاسفانه باید اعلام کنم که در سال‌های گذشته  مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان هیچ اطلاعی از رشته فوتسال نداشت و هیچ کمکی هم انجام نداد.
مرتضایی ادامه داد: امیدوارم حمایت معنوی از تیم فرش‌آرا ادامه دار باشد، اعضای محترم شورای شهر و شهرداری می‌دانند که برای ایجاد شور و نشاط، ورزش بستر مناسبی است.
مدیرعامل باشگاه فرش‌آرا در خصوص شرایط این تیم برای این فصل گفت: تمام تلاش خود را خواهیم کرد که بتوانیم در لیگ برتر رتبه بهتری را نسبت به سال گذشته کسب کنیم، خوشبختانه بازیکنای جوان ما تجربه لازم را کسب کرده‌اند و قطعا حضور بازیکنان باتجربه به ما کمک خواهد کرد تا با شرایط خوبی به رقابت با مدعیان بپردازیم.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در این فصل اعضای کادرفنی مدارک تحصیلی و مدارج فنی بالایی دارند، امیدوارم هستم با همدلی بتوانیم جایگاه مناسبی را برای باشگاه فرش‌آرا به ارمغان آوریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام سه شنبه , ۱۱ تیر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۳

اتفاق نبود دانش کم و غرور بیجاى شاندیزى بود که شناختى از فوتسال نداشت باعث شد در کشور خودمان تحقیر شویم خیلى زشت هست در کشور خودمان افغانستان !!! فینالیست بشود و ما یوم بشویم خیلى خیلى زشت هست و اون هم تقصیر کسى نیست جز حمید شاندیزى مغرور و بى دانش